- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بمناسبت هفته نیروی انتظامی / گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز در دومین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور بخشدار و مسئولین بخش در محل یگان انتظامی ویژه پارس جنوبی برگزار شد.

در این مراسم عبدالله نادری بخشدار عسلویه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک آن به کارکنان و پرسنل زحمتکش آن نیرو ، خاطرنشان کرد: فعالیت نیروی انتظامی در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی است که بحمدالله تاکنون به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده است.

وی افزود: تامین آسایش عمومی و نگهداری از دستاوردهای نظام و برقراری امنیت و نظم در جامعه از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که قطعا با زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان این نیرو محقق شده است.

رئیس شورای تامین بخش با بیان اینکه کار نیروی انتظامی بسیار حساس و ظریف و پیچیده است و مشارکت و تعامل آن نیرو با مردم موفقیت ها را تضمین می کند، تصریح کرد: پلیس باید با اقتدار در برابر قانون شکنان بایستد و نباید در برابر مجرمان احساس ضعف کند.

بخشدار عسلویه در بخش دیگری از سخنانش به توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمنان در ابعاد مختلف سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و یادآور شد: امروز دشمن وارد جنگ نرم با ایران اسلامی شده است و بعد از اینکه نتوانست پیشرفتی حاصل کند وارد فاز فرهنگی شد و باورها و ارزشها و هنجارهای جامعه را مورد تهدید قرار داده است.

وی افزود: دشمن امروز با ابزارهای فرهنگی متعدد از قبیل سایت ها و شبکه های مجازی نظیر تویتر، فیس بوک ، یوتیوب و …. ، روزنامه ، ماهواره‌ ، تلفن همراه و با استفاده از تهدید می خواهد بر فکر و عواطف و احساسات تسلط یابد.

وی ایجاد شکافهای قومی و مذهبی در جامعه و ایجاد شکاف بین مسئولین و مردم را از تهدیدات دشمنان در حوزه سیاسی برشمرد و تصریح کرد: ایجاد فتنه و آشوب بعد از انتخابات سال ۸۸ که با تحریک دشمنان خارجی و انگیزه های نفسانی خائنانه دنباله های داخلی آنها ایجاد شد که از اقدامات دشمنان برای براندازی نظام بود که با هوشیاری و بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری خنثی شد.

بخشدار عسلویه انگیزه زدایی و از بین بردن حس استقلال طلبی ، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی و گسترش فرهنگ غرب و پدیده بدحجابی را از هجمه های فرهنگی دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی نیز دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در بخش های مختلف کشور ما را تحریم کردند ولی با لطف خداوند متعال و هوشمندی مسئولین نظام و سخت کوشی جوانان کشور به موفقیت های بزرگ و شگفت آوری در زمینه های فناوری های پیچیده علم وصنعت دست یافتند.

وی تحریم بنزین که همواره دشمنان از آن بعنوان پاشنه آشیل کشور در نظر می گرفتند و سعی داشتند با تحریم کشور را در مضیقه و فشار قرار دهند با همت مسئولین امروز به خود کفایی رسیده است.

[1]

[2]

[3]

[4]