- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی دانشگاه صنعت نفت در پارس جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در آینده نزدیک دانشگاه صنعت نفت در پارس جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی دانشگاه صنعت نفت در پارس جنوبی

به گزارش ” عسلویه نیوز” مسعود نصوری در نشست مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه میهن اسلامی در بعد صنعتی از مسائل مهمی است که مسئولان در سطوح مختلف به آن توجه دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: عضویت سه نماینده استان بوشهر در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از فرصت‌های مغتنمی است که در اختیار داریم و در جلسات با نمایندگان مجلس باید مسائلی را طرح کنیم که در وضع قوانین کشور تاثیرگذار باشد.

نصوری با تاکید بر اینکه در جلسات باید با پرداختن به مسائل عملیاتی به تصمیم واحد برسیم بیان داشت: برگزاری جلسات مشروط به اینکه به مسائل عملیاتی بپردازیم و به تصمیم برسیم از اهمیت بالایی برخوردار است و مسیر رشد و توسعه استان و میهن اسلامی را سرعت خواهد بخشید.

وی اضافه کرد: بحث سهمیه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در شرکت‌های پارس جنوبی که سهم بالایی از مشکلات مربوط به اشتغال جوانان را مرتفع می‌کند از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و برای اجرای آن از تمام توان و ظرفیت خود بهره جوییم.

این مسئول مصوبات سفر دولت و رهبر معظم انقلاب به استان را عاملی مهم در سیر صعودی توسعه استان برشمرد و افزود: اجرایی کردن مصوبات مربوط به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت و سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان از مسائل مهمی است که مسئولان استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به آن توجه ویژه دارند و با تلاش و پشتکار باید زمینه را برای تحقق این مهم که سیر صعودی توسعه استان را فراهم می‌کند، هموار سازیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی عنوان کرد: مساله سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار در استان از مسائل مهمی است که مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی با حساسیت به آن توجه دارند و با جدیت در این مسیر گام برمی‌دارند.

نصوری گفت: با حرکت در مسیر ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و مولد در استان روند توسعه استان بوشهر را سرعت خواهیم بخشید.

وی به راه‌اندازی دانشگاه صنعت نفت در عسلویه اشاره کرد و متذکر شد: راه‌اندازی دانشگاه صنعت نفت در عسلویه در تربیت و آموزش نیروی کاری مورد نیاز در عرصه‌های مختلف کاری و هدفمندی تحصیلات و امر اشتغال اثرگذاری بالایی دارد که توسط مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی پیگیری‌های متعددی در این زمینه صورت گرفته و آینده نزدیک شاهد آغاز به ‌کار این دانشگاه خواهیم بود.