- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه گفت: ملت ایران هیچ‌ گاه از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید.

“عسلویه نیوز” حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: همه ما باید به پرهیزگاری و اخلاص در کارها توجه ویژه داشته باشیم و اخلاص را برای همه کارها مد نظر قرار دهیم.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان برتر کشور اشاره کرد و بیان داشت: استقامت در مقابل فشارهای دشمنان و تلاش و کوشش مضاعف دانشجویان و نخبگان داخلی در پیشرفت‌های علمی کشور نقش بسیار مهمی دارد که همه باید برای اعتلای کشور تلاش کنیم.

امام جمعه عسلویه  با اشاره به ناکامی دشمنان در عرصه‌های مختلف، ادامه داد: دشمنان تلاش دارند کشورهایی را که برای استقلال خود تلاش می‌کنند مورد فشار قرار دهند تا بتوانند از طریق این فشارها آنها را وادار به تسلیم کنند.

وی به ولایت‌مداری و مقاومت و پایداری ملت ایران اشاره کرد و افزود: ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل آنها کوتاه نمی‌آید و همواره بر مواضع خود پافشاری خواهد کرد تا استقلال و عزت و سربلندی خود را حفظ کند. ملت ایران آرمان‌های خود را عزیز می‌شمارد و هویت خود را وابسته به آن می‌داند.

حجت الاسلام هاشمی‌نژاد به روز ۱۳ مهرماه سالروز هجرت امام از عراق به پاریس اشاره کرد و با بیان خاطره‌ای از دیدار امام با خبرنگاران، اظهار داشت: زمانی که تعداد زیادی از خبرنگاران برای مصاحبه با امام حضور یافته بودند، به یکباره امام از جا برخواستند و گفتند که حال وقت نماز است که این موضوع بیانگر توجه ویژه امام به نماز و پایبندی با ارزش‌ها است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به ۱۷ مهرماه و نامگذاری این روز به نام روز کودک، انتخاب نام نیکو برای فرزندان را یکی از وظایف اولیا برای فرزندان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: همه باید تلاش کنیم حریم کودکان را حفظ کنیم و موظفیم برای رعایت حقوق آنها تلاش کنیم.

امام جمعه عسلویه با اشاره به هفته نیروی انتظامی از تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد و گسترش امنیت در سطح جامعه تقدیر کرد و افزود: همه باید با همکاری با پلیس و نیروی انتظامی زمینه را برای ایجاد امنیت در سطح جامعه فراهم سازیم.

وی در پایان با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان بسیج عسلویه، از فرمانده سابق این پایگاه تقدیر کرد و با تبریک به فرمانده جدید این پایگاه، خواستار توجه به فرهنگ و ولایت‌مداری و توسعه و گسترش آن شد.