- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مشکلات آبرسانی به نخیلات خسارات زیادی به مردم فاریاب وارد کرده است

رئیس شورای اسلامی فاریاب گفت: مشکلات آبرسانی به نخیلات از عمده‌ترین مشکلات در فاریاب است که خسارات زیادی به مردم این منطقه وارد کرده است.

خبرگزاری فارس: مشکلات آبرسانی به نخیلات خسارات زیادی به مردم فاریاب وارد کرده است

به گزارش “عسلویه نیوز” اصغر ملاکی شامگاه شنبه در بازدید نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از روستای فاریاب بخش بوشکان اظهار داشت: تلاش برای پاسخگویی به نیازهای مردمی و حل مشکلات ایشان از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان اجرایی در سطوح مختلف باید مورد توجه قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی فاریاب خاطر نشان کرد: بازدید مکرر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از نقاط مختلف شهرستان با همکاری مدیران و مسئولان اجرایی از ابتکارات قابل تحسین و ارزشمند ایشان است که روند توسعه و رشد شهرستان را سیر صعودی می‌بخشد و در روند حل مشکلات بسیار اثرگذار خواهد بود.

ملاکی بیان کرد: در سال‌های اخیر خدمات بسیاری به مردم فاریاب ارائه شده ولی مشکلاتی در زیرساخت‌های این منطقه وجود دارد که انتظار داریم با تلاش و مساعدت مسئولان ساعی شهرستان زمینه حل آنها هموار شود.

وی اضافه کرد: منطقه فاریاب از نقاط مستعد شهرستان در عرصه کشاورزی است و حفر چاه‌های آب‌رسانی به منظور توسعه کشاورزی منطقه و حل نیازهای آبی از مسائل ضروری است که در سال‌های اخیر اقداماتی در این زمینه صورت گرفته و انتظار داریم با عنایت مسئولان شاهد توسعه هر چه بیشتر کشاورزی این منطقه باشیم.

این مسئول اذعان کرد: تکمیل مدارس و مراکز آموزشی از دبستان تا پیش‌دانشگاهی در منطقه فاریاب از اقدامات ارزنده و تحسین‌ برانگیز مسئولان در سال‌های اخیر است که با توجه به استعداد جوانان و نوجوانان این منطقه در رشد و توسعه علمی شهرستان بسیار اثرگذار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی فاریاب عنوان کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی در توسعه زیرساخت‌های منطقه تاثیر بالایی داشته است و بخش اعظمی از نیازهای مردمی را برطرف کرده است.

ملاکی به مشکلات منطقه فاریاب در زمینه آبرسانی به نخیلات اشاره کرد و افزود: مشکل خشکسالی و نقص در سیستم آبرسانی و پمپاژ نخیلات از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اساسی مردم منطقه محسوب می‌شود و برای جلوگیری از ورود خسارات به مردم باید مسئولان در سریع‌ترین زمان ممکن برای حل آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه روستای فاریاب جمعیتی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر را در خود جای داده بیان کرد: تاسیس مرکز بهداشتی درمانی در این روستا با توجه به جمعیت بالای روستا از نیازهای ضروری منطقه محسوب می‌شود که امیدواریم با عنایت نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهد حل این معضل باشیم.

رئیس شورای اسلامی فاریاب گفت: احداث بوستان، پرداخت نکردن مطالبات دهیاری و مشکلات موجود در سوخت‌رسانی به کشاورزان از عمده‌ترین مشکلات روستای فاریاب است که انتظار داریم با مساعدت مسئولان شهرستان برطرف شود.