برگزاری تجمع بزرگ عزاداران حسینی در عسلویه در روز عاشورا
تاريخ ارسال خبر : 7 اکتبر 2016 | ساعت 23:05 | کد خبر: 35530 | sv255 | چاپ این مطلب

:عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران حسینی در عسلویه در روز عاشورا خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز”امام جمعهحجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) با ذکر فرازهایی از سخنان امام حسین(ع) اظهار داشت: حضرت امام حسین(ع) فرمود امروز که به کربلا آمده‌ام، زشتی‌ها و پلیدی‌ها زیاد و فضایل و نیکی‌ها کم شده و در چنین اوضاعی سزاوار است هر فرد مومن جان خود در راه خدا بدهد و جانفشانی کند.

وی با بیان اینکه برای از بین رفتن رذایل و رشد فضایل در چنین فضایی باید جان خود را نثار کرد، افزود: در روز عاشورا بر فرزندان پیامبر(ص) ظلم شد و عده‌ای برای وعده‌های دنیایی که یزید به آنها داده بود، چه جنایت‌هایی کردند.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: امروز هم یزیدیان فراوانی در دنیا دیده می‌شوند و عمال دنیاپرست آنها هم پیدا می‌شوند که زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند، مثل تکفیری‌ها و داعشی‌ها که برای دست یافتن به مطامع دنیا جنایات زیادی مرتکب می‌شوند.

هاشمی‌نژاد به جنایات آل سعود اشاره و تصریح کرد: آل سعود از پست‌ترین و پلیدترین آدم‌ها هستند و روی رژیم صهیونیستی را سفید کرده‌اند و در عین حال ادعای خادم‌الحرمین و ادعای مسلمانی دارند، ولی مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند.

وی اضافه کرد: آل سعود فکر می‌کنند که چون تکیه بر آمریکا دارند، پس حکومت آنها حفظ می‌شود و این در حالیست که با دست خود دارند گور خود را می‌کنند.

امام جمعه عسلویه گفت: مردم ایران با الگو قراردادن امام حسین(ع)، آماده ایثار و شهادت هستند و رهبر آزاده ما حسین‌گونه این مملکت و جهان اسلام را مدیریت می‌کند و امروز ایران اسلامی معقتد است، اگر آمریکا با ما وارد جنگ نظامی نمی‌شود، به این خاطر است که از قدرت ما آگاه است.

هاشمی‌نژاد همچنین به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له درباره بحث مذاکره با آمریکا فرمودند “آمریکایی‌ها اصرار دارند در قضیه سوریه و عراق و یمن و … با آنها مذاکره کنیم و هدف واقعی آنها جز جلوگیری از حضور جمهوری اسلامی در منطقه نیست” و به فرموده رهبر معظم انقلاب، مذاکره نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر هم دارد و البته الان مسئولان هم قانع هستند که مذاکره با آمریکا فایده‌ای ندارد.

وی با تبریک و گرامیداشت روز جهانی کودک افزود: امروز در جوامع بشری عدم تربیت صحیح کودکان باعث شده است برخی فسادها در جامعه مشاهده شود.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در جوامع اسلامی اگر از دستورات دین در زمینه تربیت غفلت شود، فرزندان صحیح تربیت نمی‌شوند و در این زمینه کوتاهی می‌شود.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: باید با آموزه‌های دینی کودکان را تربیت کنیم تا دشمن آنها را جذب نکند و باعث سرافکندگی خانواده نشوند.

وی از برگزاری تجمع عاشورائیان در عسلویه خبر داد و گفت: در روز عاشورا تجمع عاشورائیان را در مصلای نماز جمعه داریم که ان‌شاالله در این مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا باید با شکوه شرکت کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ