- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استان بوشهر باید تنها یک اداره کار داشته باشد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تنها یک اداره کار در استان وجود داشته باشد و در این صورت کارها نظم بیشتری می‌گیرد و از موازی‌کاری جلوگیری می‌شود.

خبرگزاری فارس: استان بوشهر باید تنها یک اداره کار داشته باشد

به گزارش” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد یکشنبه شب در نشست با مدیریت کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که باید تنها یک اداره کار در استان وجود داشته باشد و این امر را قبلا هم مطرح کرده‌ایم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر یک اداره کار در استان وجود داشته باشد، کارها نظم بیشتری می‌گیرد و زودتر و راحت‌تر انجام می‌شود و از موازی‌کاری جلوگیری می‌شود.

موسوی‌نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه عسلویه قطب انرژی، اقتصاد و اشتغال استان محسوب می‌شود، هیچ اشکالی ندارد که اداره کار استان در عسلویه تشکیل شود و نیازی نیست که این اداره کل حتما در بوشهر قرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مصوبات دولت هر ارگان، سازمان و نهاد باید در محیط خود تشکیل شود و با توجه به نقش عسلویه در زمینه اشتغال در استان بوشهر این اداره می‌تواند در عسلویه به فعالیت بپردازد و معاونت‌هایی از این اداره در نقاطی از قبیل بوشهر و خارگ به فعالیت بپردازند.

این مسئول متذکر شد: حضور نمایندگی اداره امور کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی از ضروریاتی است که تمامی شهرستان‌های استان به آن نیاز دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ایجاد نمایندگی‌های شهرستانی اداره کار و امور اشتغال پارس جنوبی سبب اطلاع‌رسانی بهتر، پیگیری‌ آسان کارها و جذب بیشتر و سریع‌تر نیروها می‌شود.

موسوی‌نژاد گفت: از ابتدای تصدی منصب مدیرعاملی سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی توسط آقای نصوری نشاط خاصی در منطقه ایجاد شده و همه باید از این نشاط برای توسعه بیش از پیش استان و رفع مشکل اشتغال و تحقق مصوبه جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در شرکت‌های پارس جنوبی بهره ببریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به جمعیت بالای نیروهای متخصص و تحصیل کرده در سطح استان اجرای این مصوبه از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب ایجاد نشاط اجتماعی و پیشگیری از معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری در جامعه می‌شود.