تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ رانندگی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 9 اکتبر 2013 | ساعت 15:30 | کد خبر: 28862 | sv225 | چاپ این مطلب

فرمانده انتظامی پارس جنوبی از تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ و قوانین رانندگی در عسلویه خبر داد.خدابخش نیکنام
به گزارش”عسلویه نیوز” خدابخش نیکنام بعد از ظهر دیروز در بازدید از مدارس شهرستان عسلویه اظهار داشت: نیروی انتظامی ضامن امنیت و آرامش در جامعه است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با قانون اهمیت زیادی در آینده این عزیزان دارد و به همین دلیل باید آموزش‌های تخصصی در این زمینه تقویت شوند.

فرمانده انتظامی پارس جنوبی، محیط مدرسه را محیط مهر و مهربانی دانست و خاطرنشان کرد: با ورود به مدرسه احساس امنیت به انسان دست می‌دهد.

نیکنام تصریح کرد: اگر بخواهیم با فراغ بال کارها را پیش ببریم نیاز به امنیت داریم که نیروی انتظامی پرچمدار آن است.

وی اضافه کرد: ناجا در هر مکان به صورت شبانه‌روزی در خدمت هم‌وطنان است و اقدامات ناجا در پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با متخلفان و کارهای خدماتی خلاصه می‌شود.

این مسئول گفت: نیروی انتظامی با گشت‌زنی در جلوی مدارس و حومه آن امنیت را برای دانش‌آموزان و خانواده آنان به ارمغان می‌آورد.

نیکنام با اشاره به شعار امسال هفته ناجا اظهار کرد: هفته ناجا با شعار “اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری قانون‌مداری و روزآمدی” است و باید در راستای نهادینه کردن شعار اهتمام ورزیم.

وی با بیان اینکه پلیس همواره برای اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت باید از اقتدار لازم برخوردار باشد، گفت: بدون تردید تجهیزات به‌روز و پلیس علمی کمک شایانی در کشف جرائم و تسریع به دستیابی نتیجه‌ای مطلوب خواهد داشت.

نیکنام ابراز داشت: پلیس با همکاری مردم موفق خواهد بود و مردم به نوعی یاری‌رسان مجموعه پلیس هستند و خواهند بود.

این مسئول در ارتباط با تدابیر پلیس برای کاهش تصادفات و نهادینه کردن فرهنگ و قوانین رانندگی در شهرستان یادآور شد: در طول سال، اعزام کارشناسان مجرب، انتشار بروشورهای تبلیغاتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان از اقدامات موثر پلیس بوده است.

نیکنام با بیان اینکه رانندگان خود باید پلیس خود باشند گفت: رانندگان در حال رانندگی، باید اعضاء خانواده را چشم انتظار خود بدانند.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های کاهش تصادفات، توسعه معابر است و انتظار داریم کارشناسی بیشتری بر روی خیابان‌ها و کوچه‌ها صورت پذیرد.

اسماعیل احمدی رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی باعث از بین رفتن هرج و مرج و ناامنی در جامعه می‌شود و وظیفه ما همکاری با نیروی انتظامی در سایه قانون است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ