دختر دانشجوی بوشهری با این همه استعداد ولی…!
تاريخ ارسال خبر : 9 اکتبر 2013 | ساعت 17:04 | کد خبر: 28879 | sv104 | چاپ این مطلب

مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد

 چون در هر بهار برایت گل می فرستد

و هرروز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند.

به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جائی از دنیا باشد

قلــب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می کند

به گزارش «استان نیوز»، سایت فاریاب نوشت: گاهی انسان باید فقط به خاطر سلامتیش سر به سجود بگذارد وشکر گذار این نعمت باشد ولی… . ما انسان ها در دنیایی زندگی میکنیم که تنها فرصت ما کشت خوبی هاست تا  در ان دنیا چیزی برای درو داشته باشیم.این دنیا ،دنیای امتحان است و خداوند هر بنده ای را بگونه ای امتحان میکند.

۲۱ سال پیش دختری به دنیا آمد که پشت کمرش غده ای به صورت مادر زادی وجود داشت.بنا به توصیه پزشکان تا سن دو سالگی نمی شد که با جراحی درمان شود.بعد از دوسال پزشکان تصمیم به برداشتن غده از کمر این دختر کردند. غده برداشته شد ولی دیگر دختر قادر به حرکت نبود و از ناحیه پای راست و کمی هم پای چپ کاملا فلج می شود.این معلولیت همراه همیشگی دختر و زندگیش شد.خداوند اگر یک درب را به روی بنده اش می بندد ولی درب های دیگری را می گشاید. دختر با توکل به خداوند و اراده بالا توانست به تحصیل بپردازد و دوران دانش آموزیش را با رتبه های ممتاز به پایان برساند.پس از شرکت در کنکور سراسری در سال ۹۱ در مقطع کارشناسی تاریخ در دانشگاه دولتی خلیج فارس بوشهر پذیرفته شد. او اکنون ترم سه را سپری میکند .ولی خانواده از شرایط ویژه جسمانی فرزندشان برای رفت و آمد به دانشگاه نگرانند .پس از چندین و چند بار که در طول این ۲۱ سال به پزشکان مختلف مراجعه کرده  ولی جوابی نگرفته بودند  با توجه به شرایط دخترشان که روز به روز بدتر می شد بالاخره تصمیم گرفتند تا بار دیگر هم با توکل به خداوند به پزشکی در شیراز مراجعه کنند تا شاید کلید سلامتی دخترشان در دست این پزشک باشد.دکتر عالم زاده با بررسی ها و تحقیقات در مورد او به راه حلی پی نبرد و گفت که درمان قطعی ندارد ولی با توجه به شرایطی که روز به روز دارد برای او سخت تر می شود تنها راه حل را پیشگیری  از بدتر شدن معلولیت دانست و گفت که با جراحی جلوی پیشرفت معلولیت را می توان گرفت.وقتی که پدر خانواده از هزینه این عمل پرسید دکتر هزینه ای بیش از ۳۰ میلیون را براورد کرد که امید های این خانواده رنگ تاریکی گرفت .چرا که پدر با شغل آزاد و کارگری به هیج وجه قادر به تهیه هزینه بالای عمل نخواهد بود.بهزیستی هم نتوانسته تا حالا کمک شایانی به این خانواده  کند.

دختری که توانسته ارزش و اهمیت خودش را به جامعه ثابت کند نباید  بعد از دغدغه معلولیتش شاهد شرمندگی خانواده اش از پرداخت هزینه عملش باشد.این دختر به نام پ.عبادیان فرزند علی عبادیان ساکن شهر کلمه می باشد.

از تمامی کسانی که به نحوی میتوانند دست این خانواده را بگیرند تقاضای کمک و همکاری داریم .از مسولین بهزیستی شهرستان دشتستان و استان، از مدیر محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و  …. عاجزانه خواهان رسیدگی هستیم.با آرزوی سلامتی خانم عبادیان

شماره کارت بانک کشاورزی بنام علی عبادیان ۶۰۳۷۷۰۱۰۷۴۷۱۵۸۸۶

شماره تلفن تماس۰۹۱۷۹۹۲۵۳۰۶

صدها فرشته بوسه  برآن دست می زنند    کز کار خلق یک گره بسته وا کند


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ