نیروی انسانی نخستین ذینفعان مجتمع‌های پتروشیمی هستند
تاريخ ارسال خبر : 10 اکتبر 2013 | ساعت 12:04 | کد خبر: 28894 | sv74 | چاپ این مطلب

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس گفت: نیروی انسانی نخستین ذینفعان مجتمع‌های پتروشیمی هستند.پارس جنوبی1
به گزارش ” عسلویه نیوز”  علی میراحمدی شامگاه چهارشنبه در جمع روسای مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس در سالن اجتماعات شرکت پتروشیمی زاگرس اظهار داشت: صنعت پتروشیمی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتری در این عرصه هستیم.

وی افزود: در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی همه باید تلاش کنیم و نقش مجموعه‌های پتروشیمی در خلق حماسه اقتصادی تعیین‌کننده است.

این مسئول با مثبت ارزیابی کردن نشست‌های تخصصی در حوزه صنایع پتروشیمی ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها همواره تداوم داشته باشد.

میراحمدی به نقش روسای مجتمع‌های پتروشیمی در حل مسائل و مشکلات فنی مجتمع‌ها و همچنین به اهمیت منابع انسانی در شرکت‌ها پرداخت و گفت: روسای مجتمع‌ها می‌توانند در تعامل بیشتر با یکدیگر به نحو مطلوب‌تری از فرصت‌ها استفاده کرده و در پیشبرد اهداف اصلی منطقه گام‌های موثری بردارند.

وی در مورد اهمیت منابع انسانی افزود: نیروی انسانی نخستین ذینفعان مجتمع‌های پتروشیمی هستند و باید تلاش خود را در راستای رضایتمندی کارکنان به‌کار گیریم که این امر تاثیر مستقیم در افزایش بهره‌وری خواهد داشت.

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس تاکید کرد: در این راستا روسای مجتمع‌ها می‌توانند نقش کلیدی در کمک به هئیت‌مدیره در حل چنین مسائل و مشکلات داشته باشند.

در ادامه این جلسه محمد جهرمی رئیس مجتمع پتروشیمی زاگرس نیز به ارائه گزارش مختصری از این شرکت پرداختند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ