دلیل تعطیلی پنجشنبه های بوشهر به روایت استاندار کهگیلویه
تاريخ ارسال خبر : 10 اکتبر 2013 | ساعت 18:35 | کد خبر: 28912 | sv68 | چاپ این مطلب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با کلیات پنج‌شنبه‌ها مخالفتی ندارم، گفت: در این خصوص باید همه جوانب را در نظر گرفت زیرا نمی‌خواهیم تصمیمی موقت و چند روزه بگیریم.

به گزارش «استان نیوز» به نقل از فارس؛ سید موسی خادمی در حاشیه نشست خبری خود با اهالی رسانه در جمع خبرنگاران به موضوع تعطیلی پنج‌شنبه‌ها واکنش نشان داد و اظهار کرد: با کلیات تعطیلی پنج‌شنبه مخالفتی ندارم ولی این کار باید به صورت کارشناسی و نه عجولانه و بی‌حساب و کتاب باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: می‌توانم امروز پنجشنبه‌ها را تعطیل اعلام کنم ولی بعد از انطباق قوانین و بخش‌نامه‌های جدید دولت متوجه شویم که کاری غیر قانونی شده و دوباره تعطیلی پنجشنبه را لغو کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید همه جوانب و موانع قانونی را بررسی کرد و بعد تصمیمی کارشناسانه گرفت، ادامه داد: نمی‌خواهیم بخش‌نامه‌ای موقتی در این زمینه صادر کنیم.

شروع به کار ادارات از ساعت هشت صبح
خادمی به عنوان مثال به بخش‌نامه جدید دولت در شروع به کار همه ادارات از ساعت هشت صبح اشاره کرد و ابراز داشت: از طرفی موضوع وعده نهار کارکنان نیز مطرح است که با این مسائل، هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.

نماینده دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید ببینیم با قوانین جدید، آیا اختیارات استاندار برای یک تصمیم‌گیری پایدار در این زمینه کافی است.

خادمی ادامه داد:‌ اینکه مطرح می‌کنند که همه استان‌ها پنج‌شنبه‌ها را تعطیل کرده است، صحت ندارد و تنها چهار استان و دو استان چسبیده به استان تهران اقدام به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها کردند و این در حالی است که استان‌های بوشهر و خوزستان به علت مشکلات ریزگردها چنین تصمیمی گرفتند.

خادمی خاطرنشان کرد: در مورد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها، در حال بررسی جوانب هستیم تا تصمیمی پایدار و مورد رضایت عموم مردم و کارکنان اتخاذ شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ