- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برای تحقق مطالبات مردم با هیچ مدیری شوخی نداریم

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیری نخواهد برای مردم کار کند برادر بنده هم باشد جلویش می‌ایستم و برای تحقق مطالبات مردم با هیچ مدیری شوخی نداریم.

خبرگزاری فارس: برای تحقق مطالبات مردم با هیچ مدیری شوخی نداریم

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در دیدار با مردم بوشکان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و نباید در این راستا کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و همکاری مسئولان در راستای پیشرفت شهرستان امری لازم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی همکاری مسئولان برای رفع مشکلات را خواستار شد و با انتقاد از یکی از مدیران کل استان بوشهر در زمینه آب‌رسانی خاطرنشان کرد: این مسئول به مشکلات مردم بی‌توجه است و به درستی کار نمی‌کند.

این مسئول ادامه داد: دستگاه اجرایی ایشان ضعیف است؛ مدیری اگر می‌بیند نمی‌تواند کار کند جایش را به مدیری کاری دهد.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: اگر مدیری نخواهد برای مردم کار کند برادر بنده هم باشد جلویش می‌ایستم و برای تحقق مطالبات مردم با هیچ مدیری شوخی نداریم.

وی عنوان کرد: بوشکان شاخصه شهر شدن را دارد و با همه توان آن را پیگیری می‌کنم.

عضو شورای اسلامی روستای بوشکان نیز گفت: تبدیل روستا به شهر و احداث شهرداری از خواسته‌های ماست که قبلا توسط نماینده محترم پیگیری‌هایی در این راستا انجام گرفته است.

حمید هاشم‌پور ابراز داشت: آب شرب روستا از دو حلقه چاه تامین می‌شد که این چاه‌ها خشک و با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستیم.

این مسئول بیان کرد: اختصاص دو پزشک به مرکز درمانی بوشکان، احداث زمین چمن ورزشی، احداث بندخاکی و عملیات آبخیزداری و توقیف چاه‌های ممنوعه از جمله مطالبات مردم است.

این عضو شورای اسلامی از نماینده مردم دشتستان خواست تا به‌صورت ویژه مقوله گرانی و مشکلات اقتصادی را به همراهی همکاران خود در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

وی به مطرح کردن چند طرح در دست پیگیری به‌ویژه برق‌رسانی، طرح هادی، گازکشی روستا با توجه به نزدیکی خط اصلی انتقال گاز و برق کشی به محله اسماعیل آباد در مجاورت بوشکان پرداخت و گفت: امیدواریم تا پایان دوره نمایندگی، با توان و جدیتی که از جناب موسوی‌نژاد سراغ داریم به بررسی و رفع مشکلات بپردازند.