- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جرارد می‌تواند جانشین تری در خط دفاع شود

هافبک پیشین تیم ملی انلگیس تاکید کرد استیون جرارد توانایی بازی در خط دفاعی را نیز دارد.


    جان تری ماه گذشته به دلیل مشکلاتی که برای وی در قضیه توهین نژاد پرستانه به انتون فردیناند پیش آمده بود ترجیح داد از تیم ملی انگلیس کناره گیری کند.


با توجه به اینکه روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس علاقه‌ای به دعوت کردن از ریو فردیناند ندارد، کریس وادل معتقد است کاپیتان لیورپول توانایی بازی کردن به جای جان تری در قلب خط دفاعی انگلیس را دارد.


به گزارش فارس، وادل در این مورد گفت: جرارد به اندازه‌ای خوب است که می‌تواند خودش را با بازی در خط دفاعی نیز وفق دهد. او یک بازیکن جنگجو است و قدرت بازی‌خوانی و پاس‌کاری فوق العاده‌ای دارد. هافبک‌های آلمانی زیادی این کار را انجام داده‌اند و از خط میانی به خط دفاع رفته‌اند. لوتار ماتیوس، فرانتس بکن باوئر و ماتیاس سامر. ما نیز باید بتوانیم این کار را انجام دهیم.


وادل در مورد حضور احتمالی جرارد در خط دفاعی، به مقایسه شرایط او با گلن هادل پرداخت.


بازیکن پیشین تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در ادامه صحبت‌های خود گفت: نمی‌توانید از گلن هادل به عنوان یک بازیکن با فیزیک بسیار قوی یاد کنید ولی او این کار را انجام داده‌ است. شما ممکن است توانایی این را داشته باشید که تکل‌های خوبی بزنید. احتمال اینکه تکل شما صحیح باشد ۵۰ درصد است و شما ۵۰ درصد نیز آن را از دست بدهید. در فوتبال امروزی بازیکنانی که چشم‌های باز برای خوب دفاع کردن داشته باشند وجود ندارد. البته این به دلیل قوانین سخت‌گیرانه نیز هست. اگر تکلی بزنید که کارت زرد دریافت کنید، با تکل دوم از بازی اخراج خواهید شد. شما بازیکنی می‌خواهید که توانایی بازی‌ خوانی و قطع کردن ارتباط میان بازیکنان حریف را داشته باشد.