- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

از موج خلیج فارس باید پرسید..

امروز محرومان جنوب لبنان،مسلمانان مظلوم فلسطین ، گرسنگان محروم افریقا همه چشم انتظار شما هستند، شما باید امروز به معنای واقعی کلمه، پاسدار انقلاب اسلامی، نه در ایران بلکه در جهان و از سربازان امام زمان (عج) باشید.

 

به گزارش گروه جهاد مقاومت مشرق، در هشت قسمت قبل سعی شد تا یکی از درخشان ترین صفحات دفاع مقدس به عنوان نبرد مستقیم سپاه با ناوگان دریایی شیطان بزرگ در خلیج فارس که در ۱۶ مهر ۱۳۶۶ رخ داد، در قالب خاطرات یکی از بازماندگان این نبرد تاریخی تقدیم مخاطبین شود.

 

در بخش پایانی این سلسله مطالب، مروری خواهیم داشت بر بخش هایی از وصیتنامه برخی از شهدای این نبرد درخشان.

 

 

 خلیج فارس آن همه ماهی دارد که می‌شود دویست کشتی صید صنعتی – از آن کشتی‌هایی که ماهی‌ها را دویست کیلو دویست کیلو در حلق‌های بزرگ و وحشتناک خویش هُرت می‌کشند – سالی دویست میلیون ماهی دویست‌ کیلویی بگیرند، اما کجاست آن شجاعت و توکل و عشقی که یکی مثل «مهدوی» یا «بیژن گُرد» بر یک قایق موتوری بنشیند و به قلب ناوگان الکترونیکی شیطان در خلیج فارس حمله برد؟ می‌پرسد: «این شجاعت و توکل و عشق به چه درد می‌خورد؟» هیچ! به درد دنیای دنیاداران نمی‌خورد، اما به کار آخرت عشاق می‌آید، که آنجاست دار حاکمیت جاودانه عشاق…

 

(شهید آوینی)

 

فرازی از وصیت نامه شهید نادر مهدوی:

 

برادرانم اسلام عزیز احتیاج به جانبازی دارد بیایید تا خودمان را آماده جانفشانی کنیم.
پدر و مادر عزیزم امروز حسین زمان روح خداست و ما به ندای هل من ناصر ینصرنی خمینی کبیر لبیک گفته و پا به عرصه گذاشته ایم و اسلام را یاری می نمائیم. اینها می خواهند ما را بوسیله کشتن بترسانند ، اما اماممان چه خوب گفت: ما مرد جنگیم و از کشتن نمی هراسیم و مرگ را با جان و دل می خریم.
برای ما یکسان است که مرگ به جانب ما بیاید یا ما به جانب مرگ برویم.

 

فرازی از وصیت نامه شهید بیژن گرد:

 

پروردگارا ، معبودا ، من ناتوان تحمل کوچکترین زخمی را ندارم، چطور میتوانم عذاب تو را تحمل نمایم. امیدوارم مرا ببخشی و از گناهان من حقیر درگذری.
برادران حزب الله، راه شهدا را ادامه دهید و همواره پیرو خط امام و ولایت فقیه باشید از جمیع شما حلالیت می طلبم.

 

فرازی از وصیت نامه شهید غلامحسین توسلی:

 

حال با یاد خدا به جبهه می روم، نه برای انتقام، بلکه برای احیا راه دینم و برای تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و تیری که به قلب دشمن رها سازم، بخاطر خداست، نه از روی خشم و این راه را من با آگاهی برگزیدم.
من این راه را انتخاب کرده ام، منتظر من نباشید، چون نرفته ام که زنده برگردم، رفته ام با کفر مبارزه کنم، بکشم و یا در راه خدا کشته شوم.

 

فرازی از وصیت نامه شهید نصراله شفیعی:

 

سلام برشما امت اسلامی ایران ، شما مردمی که ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستید ، شما که با ایثار جان و مال خود اسلام را یاری کردید.
امت مسلمان ایران پیام خون شهدا این است که امام را تنها نگذارید و همیشه یار و یاور باشید و این را بدانید که اگر شما خمینی را یاری کنید ، اسلام و رسول الله را یاری کرده اید و خدا را یاری کرده اید که «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

 

فرازی از وصیت نامه شهید مجید مبارکی:

 

امروز محرومان جنوب لبنان ، مسلمانان مظلوم فلسطین ، گرسنگان محروم افریقا همه چشم انتظار شما هستند ، شما باید امروز به معنای واقعی کلمه ، پاسدار انقلاب اسلامی ، نه در ایران بلکه در جهان و از سربازان امام زمان (عج) باشید.

 

سردار رشید ملت ایران کیست


هم نام حسین، «نادر» دوران کیست


از موج خلیج فارس باید پرسید


خنجر به میان سینه شیطان کیست..