وزارت اطلاعات حافظ امنیت و کیان نظام اسلامی است
تاريخ ارسال خبر : 11 اکتبر 2014 | ساعت 13:41 | کد خبر: 32147 | sv114 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه شهرستان عسلویه گفت: وزارت اطلاعات حافظ امنیت و کیان نظام اسلامی است.هاشمی نژاد

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی اوصاف مومنین از دیدگاه حضرت علی (ع) را بیان کرد و اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی رمز سعادت در دنیا و آخرت است.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تبریک میلاد امام هادی (ع) و بیان سخنی از آن حضرت خاطرنشان کرد: جوانان باید از ائمه اطهار(ع) الگوبرداری کنند.

هاشمی‌نژاد با تبریک عید غدیر تصریح کرد: از دست‌اندرکاران ستاد غدیر تقاضا دارم که آستین همت را بالا بزنند و بزرگترین عید امت اسلامی را با شکوه فراوان برگزار کنند، همانطور که نیمه شعبان را مردم با هیجان و شور و نشاط برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: غدیر اساس نیمه شعبان است و باید با شکوه برگزار شود و در مورد غدیر نباید کوتاهی کنیم؛ پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید «ولایت حضرت علی (ع) ولایت خداست و دوست داشتن حضرت علی (ع) سرمایه بزرگی است و دوستان او‌ دوستان خدا هستند».

امام جمعه عسلویه در ادامه اظهار داشت: ۲۳ مهرماه سال ۱۳۶۱، پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی توسط منافقین کوردل به شهادت رسید و یاد این شهید والامقام را گرامی می‌داریم؛ این شهید مخلص و مرید حضرت امام (ره) قبل و بعد از انقلاب بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک سالروز تشکیل وزارت اطلاعات گفت: حافظان امنیت و کیان نظام اسلامی سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند و باید از مجاهدت این عزیزان در تامین امنیت تشکر کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مردم در نظام اسلامی بیان کرد: بارها گفتیم مردم خط قرمز ما هستند و حریم مقدسی دارند که نباید شکسته شود؛ مردمی که ما خود را نوکر آنان می‌دانیم به دنبال حفظ آبروی اسلام و آبروی نظام و این مملکت هستند. عاملان فتنه ۸۸ چرا بخشیده نشدند و نباید بخشیده شوند؛ زیرا اینها آبروی نظام را بر باد دادند و با آبروی نظام بازی کردند.

وی با بیان اینکه مردم خط قرمز ما هستند، افزود: قاچاقچی خط قرمز ما نیست؛ اراذل و اوباش و مفسد بی‌بند و بار و کسانی که در کار مواد مخدر و قاچاق هستند و دهن کجی به قانون بکنند خط قرمز ما نیستند و اینها را جزو مردم حساب نمی‌کنیم.

این مسئول اظهار داشت: به مدیریت شهرستان و نیروی انتظامی نصیحت می‌کنم خیلی مراقب باشند در سال مدیریت جهادی با جدیت کار کنند و حفظ آرامش و امنیت را در صدر دستورات خود قرار دهند.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "وزارت اطلاعات حافظ امنیت و کیان نظام اسلامی است"

  1. مهاجر دیر گفت:

    ضمن تشکر از فرمایشات امام جمعه محترم؛ لطفا جواب کوبنده و قاطع در برابر حرف های غیر منطقی استاندار فارس و دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز(http://dorahak.com/news/41466/comment-page-1#comment-9592) بدید.

ارسال یک پاسخ