- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بعد از اختلاس امیر منصور آریا نوبت کیست؟

بعد از اختلاس امیر منصور آریا نوبت کیست؟

پس از افشای اختلاس بزرگ ۳هزار میلیاردی گمانه زنی هایی در برخی محافل مبنی بر رسیدگی به برخی پرونده های بزرگ مالی دیگر نیز مطرح شده است.

به نقل از ندای انقلاب پس از افشای اختلاس بزرگ ۳هزار میلیاردی گمانه زنی هایی در برخی محافل مبنی بر رسیدگی به برخی پرونده های بزرگ مالی دیگر نیز مطرح شده است.  از جمله این پرونده ها مواردی است که مربوط به ۲ تن از چهره های نزدیک به دولت می باشد.

 

(ح.ه)،سرمایه‌دار و مدیر ورزشی ایرانی است که ارتباط نزدیکی با جریان انحراف دارد.

از دارایی‌های که به وی نسبت داده شده‌است می‌توان به مالکیت صنایع (الف)، شرکت (خ.الف)، شرکت (ف) گالوانیزه (س.ک)، چندین کارخانهٔ فولادسازی و ورق، بزرگترین شرکت پرورش میگوی ایران، و نیز برج‌سازی در دبی، سهام‌داری در بازار مبل ایران و بانک خصوصی (ت)، ریاست چندین شرکت تجاری در ایران و کشورهای دیگر خاورمیانه، سرمایه‌گذاری در هتل (س) در کیش و داشتن املاک کشاورزی و مسکونی متعدد در ایران و کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس اشاره کرد.

 

فرد دیگری نیز به نام  (محمدر ضا .ز.م)  مالک بسیاری از کارخانه های فولاد کشور است و امیر منصورخسروی اختلاسگر سه هزار میلیارد توانی را انگشت کوچک وی نیز نمی دانند!

او هم مثل (ح.ه)،مالک یک باشگاه فوتبال است اوهم تا به حال وام های کلان از بانک های کشور گرفته و از بزرگترین بدهکار سیستم بانکی کشور نیز محسوب می شود!

 

(محمد رضا ز.م)صاحب  شرکت های زیر است:

سهامدار عمده بانک تازه تاسیس (گ) وابسته به جریان انحراف، شرکت سرمایه گذاری (گ.ف)، مجتمع فولاد(ب)، مجتمع فولاد (ع)، کارخانجات گروه صنعتی (د.ت)، گروه کارخانجات (ی.ت)، گروه صنعتی (ت.س)، کارخانه (ب.د.ت)، گروه صنعتی( الماس.ت)، مرکز آموزش سرمایه گذاری (ف.گ.ک)، موسسه فرهنگی ورزشی (گ.ف.ت)، گروه صنعتی (ایران.خ.ت)و هواپیمایی (الف) بخشی از اموال گروه وی می باشد.

(محمد رضاز.م) همان فردی است که پس از اختلاس بزرگ یکی از مسئولین برجسته بانک مرکزی در پیغامی به وی گفته بود که برای حفظ ظاهر هم که شده بخشی از بدهی های بانکی خود را پرداخت کند تا دردسری مانند دردسر امیر حسین خسروی برای او پیش نیاید!

ذکر این نکته ضروری است که یکی از چهره های خبری که برای عموم مردم آشناست بعنوان مباشر و کارچاق کن وی در برخی موارد عمل می کند!