- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولیدات نفتی

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولیدات نفتی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولیدات نفتی

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و روزبه‌روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان تحلیلی جامع از وضعیت سیاسی اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: آن‌ زمان که تحریم‌های دشمن به حد اعلای خود رسید طبیعی است که برخی مشکلات و موانعی در کشور پدیدار شود که البته این مسائل به‌فرموده مقام معظم رهبری مسائلی نیست که قابل حل نباشد و مسئولان نظام تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا در مقابل این تحریم‌ها با همکاری و همدلی مردم شریف ایران، سربلند خارج شوند. 

موسوی‌نژاد همچنین در ارتباط با یارانه‌های نقدی و تصویب توقف مرحله دوم فاز هدفمندی یارانه‌ها مطالبی بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اخیر و ضرورت برنامه‌ریزی برای مقابله با تحریم‌ها گفت: مسئولان باید برنامه‌ریزی شایسته‌ای برای غلبه بر دشمن داشته باشند و امروز شاهد عزم راسخ مسئولان هستیم.

این نماینده مجلس بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولیدات نفتی تاکید کرد و افزود: ما می‌توانیم از شرکت‌هایی که می‌توانند تولیدات نفتی ما را افزایش دهند و نیازهای امروز کشور در حوزه گاز، ‌نفت، نیروگاه‌ها و دیگر صنایع وابسته به نفت را برآورده کنند، حمایت کنیم.

موسوی‌نژاد خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی بهینه به مردم و جلب رضایت اقشار مختلف مردم باید مدنظر مسئولان قرار گیرد و باید به خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم توجه ویژه داشته باشیم.

وی بیان کرد: مسئولان نباید خود را از مردم جدا بدانند و هر کس به خواسته‌های مردمی کم‌توجهی کرد باید مورد سئوال قرار گیرد.

در این نشست تعدادی از مردم و مسئولان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار تداوم چنین جلساتی شدند.