- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

همراهی مسئولان و ملت توطئه دشمن را خنثی می‌کند

خطیب جمعه کنگان گفت: مسئولین با همراهی ملت به‌ویژه کسبه و بازاریان توطئه شوم دشمنان را خنثی و این تهدید را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: همراهی مسئولان و ملت توطئه دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام مهدی حیدری در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران کنگان با اشاره به بیانات ارزشمند و تاریخی رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی و با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی در بین مردم اظهار داشت: ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و با صبر، متانت، هوشیاری و بصیرت این امتحان و آزمایش را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

وی با اشاره به تلاش دشمن و برخی گروه‌ها و ایجاد حباب و تورم در بازار افزود: مسئولین با همراهی ملت به‌ویژه کسبه و بازاریان این توطئه شوم دشمنان را خنثی و این تهدید را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

امام جمعه موقت کنگان در بخش دیگر با تبریک سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) خاطر نشان کرد: ازدواج این دو زوج آسمانی باید سرلوحه همه به‌ویژه زوج‌ها و خانواده‌های آنان قرار گیرد.

حیدری با تاکید بر لزوم ترویج ازدواج آسان در جامعه گفت: مسئولین، خیرین، مؤمنین و خانواده‌ها باید بستر لازم برای ازدواج آسان جوانان را با الگوگیری از ازدواج آسان امیرالمؤمنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) فراهم کنند.

خطیب جمعه کنگان در بخش پایانی با گرامیداشت هفته استاندارد با تقدیر از مدیر و کارکنان این اداره در شهرستان کنگان گفت: در حال حاضر این اداره با محدودیت منابع و نیرو علاوه بر شهرستان کنگان به برخی شهرستان‌های جنوبی استان نیز ارائه خدمت می‌کند که قابل تحسین است.

این مراسم با حضور دانش‌آموزان برگزار شد و با نوشته‌هایی در مورد نبی خاتم(ص)، در بین‌الصلاتین زیارت مخصوص پیامبر اعظم (ص) نیز قرائت شد.