کاهش ۵۰ درصدی مشعل‌سوزی در پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 13 اکتبر 2015 | ساعت 9:30 | کد خبر: 34091 | sv213 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش ۵۰ درصدی مشعل‌سوزی در پارس جنوبی خبر داد.حسنی مدیرعامل

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس، مسعود حسنی در جلسه‌ تجلیل از بازنشستگان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجموعه عظیم مجتمع گازی پارس جنوبی از مراکز عظیم نفت و گاز در کشور و جهان است و در چند سال اخیر از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود: راه‌اندازی فازهای مختلف در سال‌های اخیر موجبات افزایش تولید گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی شده و امروز بیشترین میزان تولید در این منطقه مهم انجام می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۴ درصد گاز کشور در پارس جنوبی تولید می‌شود خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی فازهای جدید، تا یکسال آینده تولید گاز در مجتمع گازی به ۷۴ درصد افزایش می‌یابد و تا دو سال آینده بیش از ۸۰ درصد گاز کشور در مجتمع گازی تامین و به نقاط مختلف ارسال می‌شود.

حسنی همچنین از افزایش ۳ میلیارد دلاری ارزش افزوده‌ تولید محصولات مجتمع گاز پارس جنوبی در شش ماه اول امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

وی یادآور شد: در سال ۹۴ با وجود کمبود دریافت گاز از سکوها، نه تنها افت تولید نداشتیم بلکه به گواه آمار و ارقام به افزایش تولید بسیار خوبی دست یافته‌ و به ۳ میلیارد دلار ارزش افزوده‌ محصولات‌ نسبت به سال گذشته رسیده‌ایم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از کاهش ۵۰ درصدی مشعل‌سوزی در پارس جنوبی خبر داد و افزود: این مهم موجبات کمتر شدن آلودگی‌ها در پارس جنوبی نیز شده و امیدواریم این روند تداوم یابد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ