مراسم تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 13 اکتبر 2015 | ساعت 9:36 | کد خبر: 34093 | sv240 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر درسالن مجتمع فرهنگی نخل تقی برگزار شد.معارفه

به گزارش “عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه در این آیین با ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام امنیت را نعمت بزرگی دانست که بدون آن هیچ فعالیت  فردی و اجتماعی امکان پذیر نیست و تامین امنیت مردم از وظایف حکومت اسلامی دانست و امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی  به عنوان نیرویی مقتدرو مردمی تحت فرماندهی ولی امر مسلمین کار تامین وحفظ امنیت در جای جای کشوررا با ایثار و فداکاری انجام می دهد. 

هاشمی نژاد با تقدیر از خدمات نیروی انتطامی گفت  تلاش های شبانه روزی و فداکارانه نیروی انتظامی وسایر نیروی های مسلح باعث امنیت پایدار در قطب صنعت کشور شده است  امام جمعه عسلویه با تقدیر از تلاش های سرهنگ نیکنام ایشان را فرمانده ای لایق متعهد و مردمدار دانست و به سرهنگ صالحی فرمانده جدید تبریک و خیر مقدم گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

فرماندار عسلویه نیزدر این مراسم با تقدیر از تلاش های سرهنگ نیکنام فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت در سایه تلاش همه دستگاه های امنیتی و شورای تامین شهرستان عسلویه از شاخص های امنیتی بالایی در استان برخوردار است.

رییس شورای تامین عسلویه افزود امروز در دنیا پلیس هوشمند شده و با استفاده از ابزارهای جدید و علمی وهوشمند سازی پلیس باعث ارتقا فعالیت و ضریب امنیت شده است. نادری مردمداری و تعامل دوسویه مردم وپلیس از عوامل تاثیر گذاردرامنیت پایدار و مطلوب در شهرستان دانست.

در پایان این مراسم سرهنگ رزمی جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر سرهنگ صالحی را به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان معرفی و از خدمات ۶ ساله سرهنگ نیکنام تقدیرکرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ