تامین نیروی انسانی بومی بزرگترین کمک به آموزش و پرورش عسلویه است
تاريخ ارسال خبر : 13 اکتبر 2015 | ساعت 13:54 | کد خبر: 34103 | sv220 | چاپ این مطلب

 “عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه در حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کشور تامین نیروی انسانی بومی را بزرگترین کمک به آموزش و پرورش دانست.آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درمحل فرمانداری برگزارشد تاکید کرد: تامین نیروی انسانی بومی جهت به کار گیری در سطوح مختلف آموزش و پرورش مهم ترین دغدغه و خواست در این حوزه است.

نادری افزود: با توجه به مشکلات و مسائل پیش رودر این حوزه توجه به بومی گزینی رابطه مساوی با کم شدن مشکلات در سایر قسمت ها دارد و نیازمند توجه و عزم ملی در کوتاه مدت است وباید به صورت ویژه به آن نگاه کرد.

رئیس شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان عسلویه به پرداخت قدرالسهم و تعهدات  در قبال شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای حل مسائل و مشکلات باید نگاه ها به این شهرستان عوض شود و عسلویه را مانند سایر قسمت ها به صورت ویژه و ملی دید.

نماینده عالی دولت در شهرستان به اهمیت  آموزش و پروش اشاره کرد و اظهار داشت : در برخورد با مسائل آموزشی نباید صرفا نگاه سخت افزاری را مورد توجه قرار داد و بُعد نرم افزاری نیز باید در اولویت باشد.

وی ادامه داد: تامین نیروی انسانی ، آموزش نیروها و همچنین توجه به مسائل انگیزشی راهکارهای قابل تامل در این حوزه است.انتهای پیام/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ