مشکلات معلمان عسلویه در کوتاه‌مدت رفع می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 13 اکتبر 2015 | ساعت 19:26 | کد خبر: 34107 | sv186 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از رفع مشکلات معلمان عسلویه در کوتاه‌مدت خبر داد.ابطحی

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” سیدمحمد بطحایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: تلاش مجموعه وزارت آموزش و پرورش برای کیفیت بخشیدن به سطح تعلیم و تربیت است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم توسعه آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید تا زمانی که آموزش و پرورش توسعه پیدا نکرده باشد دستیابی به توسعه پایدار ناممکن است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نقش را در توسعه پایدار به عهده دارد تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی کارآمد، توانمند و باسواد در واقع از ماموریت‌های مهم وزارت آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت است.

بطحایی از افزایش اعتبارات و امکانات آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با آمار موجود، طی یکی دو سال گذشته، اعتبارات آموزش و پرورش سیر صعودی داشته است و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی یادآور شد: افزایش امکانات و تسهیلات معلمان در شهرستان عسلویه یک امر ضروری و لازم است و امیدوار هستیم به اهداف لازم در این منطقه برسیم.

 

اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه به شرایط سکونت معلمان غیربومی عسلویه اشاره و تصریح کرد: با وضعیت معیشت نامطلوب معلمان در عسلویه امکان تحقق یک آموزش و پرورش کارآمد و توسعه همه‌جانبه امری ناممکن است.

وی به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: رتبه‌بندی برای معلمان با سابقه کمتر، اثر کمتری در شرایط حقوقی آنها داشته و در واقع رتبه‌بندی فرهنگیان آرزوی دیرینه‌ای بوده که اگر بتوانیم آن را تقویت کنیم زمینه افزایش انگیزه و ارتقای مهارت معلمان را فراهم کرده‌ایم.

بطحایی از رفع مشکلات معلمان عسلویه در کوتاه‌مدت خبر داد و بیان کرد: دلیل سفر به عسلویه توجه به مسئله و مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در این شهرستان است که امیدوارم با وجود محدودیت‌های قانونی ساز و کارهایی را فراهم کنیم تا به صورت کوتاه‌مدت بخشی از مشکلات معلمان این شهرستان حل شود.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ