- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

صبای قم برای قهرمانی نیازبه روحیه وحمایت دارد

سنگربان تیم فوتسال صبای قم گفت: تک تک بازیکنان ما برای موفقیت در لیگ امسال و کسب عنوان قهرمانی به افزایش روحیه و حمایت مردم و مسئولان قم نیاز دارند.


محمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما در هشت بازی خود شش پیروزی ارزشمند کسب کرده‌ایم و این برای موفقیت در قهرمانی رقابت‌های امسال لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شروع بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه برای قهرمانی نیاز به زمان داریم تصریح کرد: بازیکنان ما بازی به بازی به هماهنگی بیشتری دست یافته‌اند و در ادامه لیگ تا بازی با تیم دبیری تبریز که کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتیم و حتی فراتر از بازی‌های قبل بازی کردیم.

سنگربان تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: برای کسب موفقیت‌های بیشتر از این در مسابقات امسال لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فرصت بسیار خوبی داریم تا در تعطیلات لیگ حتی بهتر از قبل آماده شویم زیرا یقین داریم که تیم صبای قم حتما می‌تواند موفق‌تر از این باشد.

وی اظهار کرد: نتیجه بازی با تیم دبیری تبریز در خانه با توجه به بازی بسیار خوبی که تیم ما ارائه کرد نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود زیرا صبای قم یکی از بهترین بازی‌های خود را ارائه داد و یکی از تیم‌های مدعی حاضر در لیگ برتر را اسیر کرده بود.

دهقان یادآور شد: در بازی با دبیری تبریز با حمایت همه جانبه تماشاگران خود با کنترل و تسلط بر جریان بازی توانستیم به خوبی از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنیم و بعد از گفته‌های مربیان در بین دو نیمه، بازی بهتری در نیمه دوم انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: آنقدر خوب بازی کردیم که حریف در زمین خود چاره‌ای جز شکست نداشت و حتی با موقعیت‌هایی که خلق کردیم می‌توانستیم تیم دبیری را با اختلاف و به راحتی بیشتر شکست دهیم زیرا یک فرصت پنالتی را نیز از دست دادیم.

سنگربان تیم فوتسال صبای قم اظهار داشت: با نظر کادر فنی تیم تا روز شنبه بیست و دوم مهر ماه تمرینات صبای قم تعطیل است ولی در این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کنیم تا با شروع تمرینات با روحیه و شرایط مناسبی به کار خود ادامه دهیم.

تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با کسب شش پیروزی، یک تساوی و یک باخت و کسب ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است، در حالی که گیتی‌پسند با ۱۸ و حفاری اهواز با ۱۷ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.