اجرای ۱۱ پروژه مبلمان شهری در بندر عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 14 اکتبر 2014 | ساعت 13:22 | کد خبر: 32153 | sv98 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از اجرای ۱۱ پروژه مبلمان شهری در بندر عسلویه خبر داد. علی ماندگار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در واقع روز جشن و سرور امامت است و باید شأن و عظمت این روز توسط شیعیان حفظ شود.

وی افزود: در شهر عسلویه شاهد برگزاری جشن‌های بزرگ دهه امامت و ولایت هستیم و مردم و مسئولان در برپایی این جشن‌ها مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور و قطب اقتصادی و صنعتی است و باید برای عمران و آبادانی و توسعه این بندر زیبا اهتمام بورزیم.

ماندگار تصریح کرد: عسلویه در کنار تاسیسات بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی دارای ساحلی زیبا و محیطی بانشاط است و باید از ظرفیت‌های گردشگری عسلویه در جذب توریست و گردشگر بهره ببریم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمران شهری در عسلویه به منظور زیباتر کردن شهر و بهبود وضعیت مبلمان شهری در دست اجراست و تعدادی از پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.

شهردار عسلویه از اجرای ۱۱ پروژه مبلمان شهری در بندر عسلویه خبر داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های عمرانی و تسریع در بهره‌برداری از آنها در دستور کار قرار دارد.

ماندگار گفت: در سال جاری به منظور تسطیح خیابان‌ها و معابر و کاهش ترافیک به ویژه در مناطق پرتردد شهر برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده و البته برای تکمیل این پروژه‌ها نیازمند تامین به موقع اعتبارات هستیم.

وی افزود: به تمام پروژه‌ها به طور مرتب سرکشی می‌کنیم و با نظارت مستمر و دقیق برای افزایش سطح کیفی پروژه‌ها تلاش می‌کنیم.

شهردار عسلویه بیان کرد: در بحث ساحل‌سازی نیز امسال برنامه‌های ارزشمندی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم به نتیجه لازم برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ