توسعه گردشگری در شهر ساحلی بنک
تاريخ ارسال خبر : 14 اکتبر 2014 | ساعت 13:31 | کد خبر: 32159 | sv116 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار کنگان از توسعه گردشگری در شهر ساحلی بنک خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز”  عباس تبرکی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بنک اظهار داشت: شهرستان کنگان ظرفیت بالایی دارد و باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و عمران و آبادانی مناطق مختلف اهتمام ورزیم.

فرماندار کنگان با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری کنگان خاطرنشان کرد: به حمدالله کارها و اقدامات عمرانی خوبی در شهر بنک انجام شده که این موضوع نشان از تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر دارد.

تبرکی عمران و آبادانی شهری را از دغدغه‌های مهم دولت عنوان کرد و افزود: همدلی و مشارکت مردم و مسئولین از مهم‌ترین راه‌های نیل به موفقیت و دستیابی به اهداف ترسیم شده ‌و این مهم در شهر بنک به خوبی مشهود است.

وی اظهار امیدواری کرد با ترزیق به موقع بودجه به عمران شهر ها و روستاها توجه بیشتری شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: توسعه گردشگری در شهر ساحلی بنک از برنامه‌های مهم مدیریت شهرستان است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

تبرکی اضافه کرد: در کنار سرعت بخشیدن به پروژه‌ها، نسبت به افزایش سطح کیفی پروژه‌ها نیز اهتمام داریم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.

حسین صفایی، شهردار بنک نیز از مدیریت برق خواست تا نسبت به جابجایی پایه‌های برق وسط بلوار امام حسین (ع) مسیر میدان ورودی شهر و پایه‌های مسیر بلوار غدیر به منظور تسهیل در روند پیشرفت پروژه‌های شهرداری ساحلی بنک اقدام کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ