پرداختن به مسئله محیط زیست در منطقه به یک متولی نیاز دارد
تاريخ ارسال خبر : 14 اکتبر 2014 | ساعت 13:38 | کد خبر: 32162 | sv88 | چاپ این مطلب

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پرداختن به مسئله محیط زیست در منطقه به یک متولی نیاز دارد.مدیرعامل

به گزارش “عسلویه نیوز”  مسعود حسنی عصر امروز در نخستین همایش محیط زیست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق در صنعت نفت و گاز است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی افزود: رعایت مسایل زیست‌محیطی در مجتمع گازی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: باید در منطقه با آگاهی از میزان آلاینده‌های منتشر شده به محیط و با توجه به شرایط فعلی و مقایسه آن با گذشته مدلی مبتنی بر معیارها و شاخص‌های زیست محیطی تعریف کرده و آن را به‌صورت مداوم مورد پایش قرار دهیم.

حسنی تصریح کرد: پرداختن به مسئله محیط زیست در منطقه به یک متولی نیاز دارد.

محمد درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در ارتباط با آخرین وضعیت و چالش‌های محیط زیست در کشور و منطقه و راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت محیط زیست در منطقه مطالبی بیان کرد.

مدیر پالایشگاه اول پارس جنوبی نیز اظهار داشت: کارگاه آموزش ساخت تراریوم و نمایشگاه عکس با موضوع محیط زیست و تنوع زیستی در منطقه از برنامه‌های برگزار شده در این همایش است.

محمد هاشمی در پایان گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش را می‌توان به عنوان دو قطب اساسی در پیشبرد هدفمند عملیات در راستای توسعه پایدار مطرح کرد و محیط زیست پالایشگاه اول اقدام به تهیه بسته آموزشی فرهنگی کرده است./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ