تخصیص ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 14 اکتبر 2014 | ساعت 13:50 | کد خبر: 32165 | sv103 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عسلویه خبر داد.فرماندار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر در واقع عید امامت و عید اکمال دین است و باید از این ایام نهایت بهره معنوی را ببریم.

وی افزود: در عسلویه در دهه امامت و ولایت شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و باکیفیتی هستیم و امیدواریم روز به روز فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه گسترش بیشتری داشته باشد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه از شهرستان‌های مهم در حوزه اقتصاد و صنعت به شمار می‌رود و برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های اقتصادی برنامه‌ریزی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از برنامه‌های مورد توجه و تاکید است و باید با توسعه مناسب زیرساخت‌ها، زمینه را برای فعالیت بهتر و موثرتر بخش خصوصی فراهم کنیم.

وی بیان کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستاهای دوردست و کمتر برخوردار از برنامه‌های مهم مدیریت شهرستان است و به فضل خدا شاهد رونق بیش از پیش شهرستان باشیم.

فرماندار عسلویه یادآور شد: امسال استاندار تاکید بسیار زیادی بر روی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام دارد و انتظار داریم با تخصیص به موقع اعتبارات به اهداف خود برسیم.

اسماعیلی از تخصیص ۱۹ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عسلویه خبر داد و اظهار داشت: باید با جدیت بیشتر برای تکمیل پروژه‌ها و بهره‌مندی مردم از آنها اهتمام ورزیم.

وی افزود: نظارت بر پروژه‌های عمرانی با شتاب انجام می‌شود و هر دو هفته یک‌بار تمام پروژه‌ها را بازدید و گزارش فعالیت‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را به معاونت عمرانی استانداری اعلام می‌کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ