- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پیش بینی ورزشکاران عسلویه از دربی ۶۹

در آستانه دربی ۶۹ و جدال بین تیمهای پرسپولیس و استقلال که سرو صدای زیادی در کشور را ایجاد کردند به سراغ تنی چند از ورزشکاران شهر عسلویه رفتیم تا نظرات آنها از دربی ۶۹ را جویا شویم.

در ابتدا سراغ پیشکسوت این جمع آقای  محمود محمدی سرمربی تیم پرسابقه تیم ملوان عسلویه رفتیم که بایکدیگر این مصاحبه را مرور می کنیم.

با سلام ابتدا خودتان را معرفی کنید و از سابقه کاریتان با تیم ملوان را عنوان نمایید؟

من هم عرض ادب و احترام دارم خدمت شما خبرنگاران محترم سایت عسلویه نیوز در اول بایستی به علاقه مندان برسانم که من قبل از اینکه سرمربی این تیم باشم سالها برای این تیم بازی کردم و خاطرات بسیاری را با این تیم دارم که بعد از قهرمانی های متعدد و بر اثر مصدومیت از فوتبال خداحافظی کردم و به مربیگری روی آوردم که خدا را شکر در عرصه مربیگری هم موفقیت های زیادی کسب کردم طوریکه برای اولین بار در تاریخ بخش عسلویه توانستم تیم ملوان را به مسابقات استانی برسانم.

آقای محمدی با این همه سوابق پیشگوییهایتان از بازیها چطور است؟

پیشگوی خوبی نیستم اما اکثر بازیهایی را که پیش بینی کردم درست از آب درآمده است

پس با این حساب میتوانید بگویید پیش بینیتان از بازی شهرآورد تهران را بگویید؟

در این بازی شک نکنید که پرسپولیس فاتح این دربی خواهد بود آنهم با حساب ۲ بر ۱

ظاهراً طرفدار تیم قرمز هستید؟

از کودکی عاشق این تیم بودم و با بردهایش شاد و با باختهایش غمگین می شدم

در پایان صحبت خاصی اگر دارید بفرمایید؟

من بار دیگر از شما تشکر می کنم و امیدوارم که درکارهایتان موفق باشید

سپس به سراغ جعفر زارع پرسابقه ترین بازیکن حال حاضر لیگ عسلویه رفتیم که از نظرتان می گذرد.

جناب آقای زارع از سابقه فوتبالیتان و عناوینی که کسب کرده اید برای ما بگویید؟

اول از هر چیز خدمت تمام فوتبالدوستان عزیز سلام عرض می کنم و امیدوارم هرجا که باشند به سلامت باشند.

بنده نیز مثل تمام فوتبالدوستان فوتبال خود را از کودکی آغاز نمودم و در سن ۱۵ سالگی به تیم پرسابقه ملوان عسلویه پیوستم و بعد از گذشت چند سال و کسب عنوانهای قهرمانی با این تیم به تیم مقاومت این شهر منتقل شدم که در این تیم نیز عنوان قهرمانی را تجربه کردم و پس از آن بار دیگر به تیم ملوان بازگشتم و بعد از ۲ سال بازی با این تیم و کسب قهرمانی مجدد و صعود به زیرگروه استانی به تیم محبوب و مورد علاقه خودم پرسپولیس این شهر پیوستم که در سال اول خود در لیگ دسته دو توانستیم با کسب عنوان قهرمانی جواز صعود به لیگ دسته اول این بخش را بدست آوریم که متاسفانه بدلیل داشتن قرارداد با تیم ملوان بار دیگر به این تیم برگشتم که بی صبرانه منتظر اتمام قرارداد با این تیم هستم تا برای همیشه به پرسپولیس بپیوندم و فوتبال خود را در این تیم به پایان برسانم.

آقای زارع در آستانه دربی ۶۹ هستیم و می خواهیم نظرتان از این بازی را بدانیم؟

به نظر من هر تیمی که از موقعیتهای خود به خوبی استفاده کند برنده این بازی می شود چرا که این بازی ربطی به شرایط جدول و بازیهای گذشته این دو تیم ندارد و همانطور که گفتم هر تیمی که بتواند از موقعیتها استفاده کند برنده خواهد بود گرچه دوست دارم پرسپولیس فاتح این نبرد باشد.

در پایان اگر حرفی باقی مانده است بفرمایید؟

حرف خاصی ندارم فقط امیدوارم ورزش عسلویه با آمدن آقای همت نظامات که جا دارد انتصابشان را به عنوان سرپرست جدید تربیت بدنی بخش عسلویه تبریک بگویم پیشرفت چشمگیری داشته باشد و ورزش بخش را متحول نمایند.