- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آغاز عملیات توسعه موج شکن عسلویه / گزارش تصویری

عبدالله نادری صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات توسعه موج‌شکن بندر عسلویه  اظهار داشت: دولت در چند سال گذشته به طور مرتب در خدمات‌رسانی به مردم و اصناف مختلف تلاش داشته و بدون تردید در هیچ زمانی این همه کار در کشور صورت نگرفته است.
وی افزود: دولت علاوه بر انجام خدمات مطلوب در شهرهای بزرگ و توسعه‌یافته، در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده و این امر مهم‌ترین تفاوت این دولت با سایر دولت‌ها است.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: توسعه موج‌شکن بندر عسلویه از آرزوهای دیرینه صیادان و دریانوردان منطقه بوده و پس از مدت‌ها پیگیری و رایزنی شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح ارزشمند هستیم و انتظار داریم که با تلاش مجدانه همه دست‌اندرکاران اجرای این طرح، به زودی شاهد راه‌اندازی این طرح باشیم.
نادری تصریح کرد: شورای لنج‌داران، شورای اسلامی شهر عسلویه، شهرداری عسلویه، مسئولان کارگاه عمران‌ساحل و سایر مسئولان ارشد شهرستان در راه‌اندازی این موج‌شکن نقش داشته‌اند و همه این عزیزان با تلاش‌های بی‌وقفه خودشان توانستند بزرگ‌ترین مشکل دریانوردان را با توسعه موج‌شکن عسلویه حل کنند که باید این اقدام ارزنده را قدر بدانیم.
وی ادامه داد: عسلویه از مناطق مهم و استراتژیک استان و کشور است و توجه به زیرساخت‌های توسعه‌ای در این منطقه امری اساسی و حیاتی است و همه مسئولان باید تلاش کنند و برای رشد و تعالی منطقه گام بردارند.
بخشدار عسلویه در ارتباط با طرح‌های نیمه دوم امسال در عسلویه بیان داشت: با تلاش مدیر‌عامل منطقه ویژه و با حمایت وزارت نفت، در سال جاری شاهد کلنگ‌زنی و اجرای مصوبات وزارت نفت در استان و شهرستان کنگان و منطقه عسلویه هستیم که به نظر می‌رسد در نیمه دوم امسال شاهد تحول چشمگیری در این راستا باشیم.
نادری گفت: عسلویه نسبت به چند سال گذشته پیشرفت شایانی داشته و هم‌اکنون شاهد توسعه همه‌جانبه‌ای در این منطقه هستیم که البته نیاز است با تلاش و همکاری بیشتر برای رسیدن به همه اهداف تلاش کنیم و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم.
این مراسم با حضور تعداد زیادی از مسئولان و مردم و صیادان منطقه عسلویه، عملیات توسعه موج‌شکن عسلویه توسط شرکت عمران‌ساحل آغاز شد.

گزارش تصویری /

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]