- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آموزش اشتغال به ۵۱۱ مددجو در دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: ۵۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت امداد شهرستان دشتستان از برنامه‌های آموزشی اشتغال بهره‌مند شده‌اند.

خبرگزاری فارس: آموزش اشتغال به 511 مددجو در دشتستان

به گزارش”عسلویه نیوز” سید اکبر عدنانی شنبه شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و متنوع‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای ایجاد اشتغال پایدار در بین مددجویان تدارک دیده‌ایم و به فضل خدا در این راستا به موفقیت لازم خواهیم رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از آموزش اشتغال به ۵۱۱ مددجو در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت امداد شهرستان دشتستان از برنامه‌های آموزشی اشتغال بهره‌مند شده‌اند.

عدنانی تصریح کرد: آموزش‌های ارائه شده در قالب آموزش فنی حرفه‌ای و به صورت بلند مدت و کوتاه مدت و همچنین حرفه‌آموزی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه بوده است.

وی عنوان کرد: آموزش‌ها در رشته‌های فناوری اطلاعات، الکترونیک و مخابرات، عمران و معماری، کشاورزی، مالی و بازرگانی، خیاطی، آرایشگری، مشبک کاری و عروسک سازی بوده که با عقد قرارداد از طریق آموزشگاه‌های معتبر ارائه شده است.

این مسئول گفت: هزینه این آموزش‌ها ۳۵۷ میلیون ریال برآورد شده که به حساب آموزشگاه‌های طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

عدنانی در ادامه از هزینه بیش از یک میلیارد ریال توسط کمیته امداد دشتستان به منظور کمک موردی ویژه به مددجویان خبر داد و اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال تعداد ۶۲۲ خانوار از کمک‌های موردی امداد بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: کمک‌های موردی این کمیته برای هزینه‌های درمانی، فرهنگی و تحصیلی، کمک هزینه خرید جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج دامادها و نیز رفع بدهی مددجویان پرداخت شده است.

عدنانی اضافه کرد: مبلغ پرداختی به این خانوارها در سرفصل موردی ویژه یک‌میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال بوده که به حساب آنان واریز شده است.