- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انتخاب دشتستان به‌ عنوان شهرستان منتخب در امر تذکر لسانی

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: شهرستان دشتستان به‌عنوان شهرستان منتخب در امر تذکر لسانی انتخاب شده و این مهمی یکی از افتخارات سپاه و بسیج شهرستان دشتسنان محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: انتخاب دشتستان به‌ عنوان شهرستان منتخب در امر تذکر لسانی

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد عالی صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: فعالیت در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان یکی از وظایف مهمی است که مسئولان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه قرار دهند و بسیج هم توجه خاصی به این عرصه داشته است.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مصمم وارد عرصه کار و زار در جنگ نرم شده‌اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراحل مختلف با تعابیری همچون ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به برنامه‌های دشمنان اشاره کرده‌اند.

عالی بیان داشت: بسیج مستضعفین که همواره در تمامی مراحل برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام وظیفه با عزم جزم وارد صحنه شده با برنامه‌ریزی و ایجاد حلقه‌های صالحین گام‌های موثری در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی انجام داده است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم پایگاه‌های مقاومت اداری در این راستا هدایت شوند و با شکل‌گیری حلقه‌های صالحین در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تشکیل حلقه‌های صالحین متشکل از کارکنان ادارات در مسیر مقابله با نگ نرم دشمنان گام بردارندو برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول اذعان داشت: شهرستان دشتستان به‌عنوان شهرستان منتخب در امر تذکر لسانی انتخاب شده و این مهمی یکی از افتخارات سپاه و بسیج شهرستان دشتسنان محسوب می‌شود و حاصل تلاش و همراهی تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف است.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان عنوان کرد: در سال جاری همزمان با عید غدیر خم، حادثه غدیر در هشت شهرستان استان، به‌ویژه شهرستان‌های شیعه‌نشین برگزار می‌شود و شهرستان دشتستان یکی از شهرستان‌هایی است که برنامه‌ شبیه‌سازی حادثه غدیر خم در آن اجرا می‌شود.

عالی گفت: بحث ولایتمداری و ولایت‌پذیری مردم از مهم‌ترین مسائلی است که دشمنان در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده‌اند، زیرا ولایتمداری و ولایت‌پذیری ریشه در اسلام دارد و پس از پیامبر اکرم (ص) و واقعه غدیر خم همواره دشمنان دین مبین اسلام برای مقابله با ولایت و ولایتمداری کوشیده‌اند.