- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کرباسچی: شرایط ذوب‌آهن خوب است

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی در زمین ملت اصفهان برگزار می‌شود که با حضور فرهاد کاظمی تغییراتی در کادرفنی این تیم صورت گرفته است.



  فرهاد کاظمی که به عنوان جانشین رسول کربکندی از روز هجدهم مهرماه وظیفه هدایت تیم ذوب‌آهن را برعهده گرفت، در نخستین اقدام بیژن طاهری و مرتضی کرمانی‌مقدم را به عنوان دستیار انتخاب کرد. البته با توجه به مشکلات شخصی بیژن طاهری، این مربی از حضور در تیم ذوب‌آهن عذرخواهی کرد، به همین دلیل نام جلال امیدیان به عنوان یکی از گزینه‌های کادرفنی تیم مطرح شده است.


محسن کرباسچی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با مهر، در این خصوص گفت: در حال حاضر مرتضی کرمانی‌مقدم به عنوان مربی جدید در کنار حاج رسولی‌ها اعضای کادر فنی را تشکیل می‌دهند اما هنوز آقای کاظمی بصورت رسمی جلال امیدیان را معرفی نکرده است.


وی با بیان اینکه طی روزهای آینده اسامی اعضای کادرفنی تیم مشخص می‌شود، تاکید کرد: اصغر مازیار و محمد احمدزاده هم با نظر آقای کاظمی از کادر فنی تیم جدا شدند.


سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شرایط خوبی این تیم و برنامه‌های آماده‌سازی مطلوبی را سپری می‌کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با شرایط جدیدی که در تیم بوجود آمده، برابر آلومینیوم هرمزگان بهترین نتیجه را بدست آوریم.


کرباسچی در پایان در خصوص وضعیت قاسم حدادی‌فر هم گفت: پس از عمل جراحی خوبی که روی صورت این بازیکن انجام شد، در منزل استراحت می‌کند تا ورم صورتش بخوابد و پس از آن با اجازه پزشکان بتواند تمرینات اختصاصی را آغاز کند.