- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هوشمندسازی تمام مدارس شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: هوشمندسازی تمام مدارس جم در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

خبرگزاری فارس: هوشمندسازی تمام مدارس شهرستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین اسکندری صبح امروز در نشست کارکنان و مدیران آموزش و پرورش جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها با این نهاد در ارتباط هستند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح تحول بنیادین و اجرای نظام جدید آموزش کشور افزود: به یاری خداوند متعال و همت و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران محترم و همکاران گرامی مهر امسال شاهد تحولات عظیمی در مدارس بودیم و تمامی مدارس ما با آمادگی کامل به استقبال دانش‌آموزان رفتند که به اذعان کارشناسان اداره کل که از مدارس شهرستان بازدید کردند بهترین عملکرد را در بین شهرستان‌ها و مناطق ۱۷ گانه استان داشتیم که نشان از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی و وجدان کاری شما بزرگواران دارد.

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی تمام مدارس جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به طرح ملی هوشمند سازی مدارس و استفاده از فناوری‌های جدید در امر تدریس به همت مدیران مدارس، اولیاء و خیرین اقدامات قابل تحسینی در مدارس صورت گرفته و در بسیاری از آنها کلاس‌های هوشمند راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد هوشمند سازی تمام مدارس شهرستان باشیم.

اسکندری تصریح کرد: در امر تعلیم و تربیت مشارکت همه جانبه اولیاء و مربیان و همکاران فرهنگی امری ضروری و غیر قابل انکار است و هر موقعی که همراهی و همفکری مردم وجود داشته شاهد پیشرفت‌های مطلوبی در آموزش و پرورش بودیم از این رو توجه ویژه به انجمن اولیا و مربیان و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های آنان می‌تواند راه‌گشای مشکلات فراروی آموزش و پرورش باشد.

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته موفقیت‌های بسیار خوبی نصیب آموزش و پرورش شده که کسب مقام اول هنرستان کارآفرین در کشور و همچنین کسب رتبه یک کشوری توسط دانش‌آموز جمی در رشته صنایع شیمیایی، عناوین مختلف کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری، مقام‌های قابل توجه آموزشی و ورزشی در استان از جمله آنهاست که نشان دهنده وجود استعدادهای درخشان و ناب در شهرستان است.

اسکندری اضافه کرد: مسئولیت به ظهور و بروز رساندن این استعداها بر عهده فرهنگیان گرامی و مجموعه آموزش و پرورش است که باید در این زمینه توجه ویژه صورت گیرد و امیدوار هستیم امسال نیز به موفقیت بیشتری برسیم.