- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای به اشتغال فرزندان شهدا داشته باشد

نماینده دشتستان در مجلس با بیان اینکه پارس جنوبی باید نگاه ویژه‌ای به اشتغال فرزندان شهدا داشته باشد، گفت: فرزندان شاهد استان بوشهر برای اشتغال باید نسبت به سایر متقاضیان در نقاط کشور در اولویت باشند.

خبرگزاری فارس: پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای به اشتغال فرزندان شهدا داشته باشد
 

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان بنیاد شهید دشتستان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود خدمت بسیار بزرگی به اسلام و انقلاب اسلامی کردند و تکریم این عزیزان امری لازم و واجب است.

وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل شهادت و ایثار باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و باید نسبت به ترویج فرهنگ معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه اهتمام ورزیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و رضایت‌مندی این عزیزان باید مد نظر مسئولان باشد و نباید کم‌کاری و اهمال صورت گیرد.

موسوی‌نژاد بر لزوم بازگرداندن بودجه درمانی جانبازان شاغل به بنیاد شهید تاکید کرد و اذعان داشت: از آنجایی که این قانون باعث دوباره‌کاری و دور دادن بودجه و سبب نارضایتی و زحمت جانبازان شده، باید تغییر کند و دوباره بنیاد شهید متولی این امر شود.

وی یادآور شد: برخی ادارات در پرداخت این حق به جانبازان سهل‌انگاری می‌کنند و مراحل زیاد قانونی و سلسله مراتب اداری نیز باعث مشکلاتی برای جانبازان در گرفتن هزینه‌های درمانی خود در دستگاه‌های اجرایی شده است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه اشتغال فرزندان شاهد بیان کرد: پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای به اشتغال فرزندان شهدا داشته باشد و باید فرزندان شاهد استان بوشهر برای اشتغال در این استان نسبت به سایر متقاضیان در دیگر نقاط کشور در اولویت باشند.

موسوی‌نژاد گفت: امروز همه مسئولان باید نسبت به تکریم جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا همت کنند و هر گونه کم‌کاری در این راستا خیانت است.