- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کشف محموله ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف محموله ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دشتستان خبر داد و گفت: این محموله شامل یک‌هزار و ۴۸ طاقه پارچه خارجی با پنج دستگاه کامیون کانتینردار است.

خبرگزاری فارس: کشف محموله 30 میلیارد ریالی کالای قاچاق در دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت برای تامین امنیت و آسایش مردم تلاش و فعالیت می‌کند و در دشتستان طی چند سال اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده‌ایم.

وی افزود: همکاری همه مسئولان در تامین امنیت و آسایش شهروندان بسیار تاثیرگذار است و مسئولان دشتستان همکاری بسیار نزدیکی برای تحقق امنیت دارند.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف محموله ۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این محموله شامل یک‌هزار و ۴۸ طاقه پارچه خارجی با پنج دستگاه کامیون کانتینردار بود که از استان بوشهر به مقصد تهران بارگیری و حمل می‌شد.

محمودزاده تصریح کرد: این محموله قاچاق امروز توسط ماموران نیروی انتظامی ایستگاه شهید صلاحی توقیف شده است.

وی اضافه کرد: در این ارتباط شش نفر متهم دستگیر شدند که پنج نفر از آنها راننده کامیون‌ها و یک نفر صاحب کالاست.

محمودزاده از افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در دشتستان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون میزان کشف کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به کاهش میزان جرایم در دشتستان بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های ذیربط در دشتستان و با تلاش مضاعف نیروی انتظامی شاهد کاهش ۱۶ درصدی جرایم امنیتی در دشتستان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی گفت: مردم همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند و بحمدالله با تلاش ماموران انتظامی و همکاری مردم شاهد وضعیت مناسب امنیتی در دشتستان هستیم.