- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

هدایتی شب گذشته از تیمداری منصرف شده بود

نماینده مردم شهر دورود و ازنا گفت که هدایتی شب گذشته از تیمداری در گهر منصرف شده بود.


قاید رحمت در گفت‌وگو با فارس، در مورد انصراف حسین هدایتی از تیمداری در باشگاه گهر زاگرس گفت: دو خواسته مطرح کردم که شرط و نظر مردم شهرستان دورود بود، نام آن هم اینکه گهر باید در تیم باشد و تیم باید در دورود بازی کند. این مسئله حتی خواسته شورای تامین شهرستان هم بود.

وی ادامه داد: حسین هدایتی پیش از صحبت‌های من تصمیمش را برای انصراف از تیمداری گرفته بود. آیت‌الله زاده این مطلب را شب گذشته به من گفت که هدایتی نمی‌خواهد با این وضعیت تیمداری کند و حالا من می‌خواهم با او صحبت کنم. دلایلش هم این بود که شهرستان دورود فرودگاه و هتل چند ستاره ندارد.

نماینده مردم دورود و ازنا تصریح کرد: این در حالی است که استانداری تعهد داده تا اول آبان مشکلات ورزشگاه را حل کند و ورزشگاه درود تا ۱۵ آبان آماده بهره برداری شود و ما می‌توانستیم دیدار با استقلال را در دورود برگزار کنیم اما ظاهرا آقایان می‌خواستند تیم را از شهر دورود از بین ببرند.

رحمت با اشاره به سخنان عابدینی عنوان کرد: ایشان جمله‌ای گفته و اظهار داشته نماینده مردم نباید در مورد تیمداری صحبت کند در حالی که طبق اصل ۸۴ قانون اساسی نماینده مردم حق اظهار نظر در همه امور را دارد و ایشان حق ندارد در مورد اختیارات و وظایف نمایندگان مجلس صحبت کند و آن را زیر سؤال ببرد. پسر او مدیر عامل باشگاه گهر بوده نه خودش.

وی در مورد اینکه با این شرایط و مشکلات مالی امکان دارد وضعیت تیم گهر بغرنج‌تر شود، خاطرنشان کرد: این خواسته مردم شهر دورود است البته اکنون هم تیم در رده پایین جدول است اما نباید فقط از اسپانسر توقع داشت بلکه مسئولان هم در قبال این تیم وظیفه دارند. چرا ۱۰-۱۲ میلیارد تومان را فقط به استقلال و پرسپولیس می‌دهند؟ این عدالت نیست.