- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

میزبانی گهر منوط به اجازه شورای تامین

رضا آیت‌الله‌زاده گفت: آقای هدایتی بازگشتش به تیم را به اجازه شورای تامین استان مبنی بر انجام بازی‌های گهر در لرستان منوط کرده است.


مدیرعامل باشگاه گهر دورود در گفت‌وگو با ایسنا درباره انصراف حسین هدایتی از سرمایه‌گذاری در این باشگاه و استعفای پرویز مظلومی از هدایت این تیم گفت: این افراد برای حضورشان در تیم شرط گذاشته‌اند و آن شرط این است که تیم در لرستان بازی کند. آیا این شرط منطقی نیست؟

وی ادامه داد: متاسفانه آقای قائد رحمت، نماینده دورود در مجلس شورای اسلامی و چند نفر دیگر می‌گویند که اجازه نمی‌دهند تیم در خرم‌آباد بازی کند و این در حالی است که ما قرار است فقط یک یا دو بازی آنجا باشیم و پس از آن در ورزشگاه دورود به میدان می‌رویم. با این شرایط اگر در بازی‌های ما خون از بینی کسی بیاید چه کسی پاسخگوست؟

آیت‌الله‌زاده همچنین گفت: برای انجام بازی در خرم‌آباد به نظر مساعد شورای تامین استان نیاز داریم که احتمالا تا امشب (یکشنبه) اعلام می‌شود. در آن صورت هم آقای هدایتی و هم پرویز مظلومی به کارشان بازمی‌گرداند.

وی در پایان گفت: همه مردم و روزنامه‌نگاران استان از مسائل پیش آمده ناراحت هستند و دوست دارند که تیم در استان بازی کند. آن‌ها با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند که به حرف‌های حاشیه‌ای توجه نکنیم. ما اگر در استان بازی نکنیم، نمی‌توانیم امتیاز بگیریم و در جدول بالا بیاییم.