محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته
تاريخ ارسال خبر : 15 اکتبر 2013 | ساعت 11:52 | کد خبر: 28975 | sv52 | چاپ این مطلب

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گزارش فارس، وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ سلبی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنا حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ صبح روزهای سه‌شنبه، چهار‌شنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ صبح روزهای سه‌شنبه، چهار‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ سلبی در پایان گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ساعت ۲۰:۰۰ روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ