همایش بزرگ وحدت علمای اهل سنت و شیعه در عسلویه برگزار شد
تاريخ ارسال خبر : 15 اکتبر 2014 | ساعت 16:35 | کد خبر: 32178 | sv103 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” همایش بزرگ وحدت علمای اهل سنت و شیعه به میزبانی سپاه شهرستان عسلویه برگزار شد.IMG_2104[1]

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” ظهر امروز همایش وحدت علمای شیعه و سنی استان بوشهر در عسلویه با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه در این آیین اظهار کرد: اهل سنت همواره در کنار شیعیان حضوری موفق داشته‌اند و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با حضور اهل تسنن و تشیع برگزار شده است.

خلیل رفعتی افزود: ایجاد وحدت و همدلی رمز موفقیت مسلمانان است و امروز بهترین نمونه اتحاد در بین شیعه و سنی در عسلویه وجود دارد و این منطقه نماد اتحاد شیعه و سنی است.

امام جمعه موقت اهل سنت نخل‌تقی نیز بیان کرد: شیعه و سنی در عسلویه از بیشترین وحدت برخوردارند و این همایش‌ها باعث می‌شود که انسجام بیشتری بین مسلمانان ایجاد شود.

شیخ محمد انزاری یادآور شد: شیعه و سنی برخی اختلافات فقهی با یکدیگر دارند ولی این باعث تفرقه نمی‌شود ولی برخی‌ها به دنبال بزرگ‌نمایی اختلاف‌سلیقه‌ها هستند که باید هوشیار باشیم و فریب دشمنان را نخوریم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فردی بسیار باتقوا و باهوش و والامقام است و اهل سنت به ایشان علاقمند هستند و با رهبری‌های داهیانه ایشان شاهد موفقیت نظام اسلامی هستیم.

امام جمعه موقت اهل سنت نخل تقی گفت: امروز ایران اسلامی دارای امنیت و آرامش قابل توجهی است و این از برکات وجود رهبر معظم انقلاب است.

انزاری بیان کرد: ما در کشور ایران دارای بیشترین امنیت هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "همایش بزرگ وحدت علمای اهل سنت و شیعه در عسلویه برگزار شد"

  1. مهاجر دیر گفت:

    علمای محترم شیعه و سنی؛ لطفا جواب کوبنده و قاطع در برابر حرف های غیر منطقی استاندار فارس و دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز بدید. (http://dorahak.com/news/41466/comment-page-1#comment-9592)

ارسال یک پاسخ