- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

این بار سگ زرد برادر شغال نیست !

رفتار عجیب خاتمی در چند ماه اخیر با این حرف میرحسین موسوی کاملا ناتمام ماند.میرحسین موسوی یکی از سران فتنه در دیدار با فرزندانش اعلام کرد در انتخابات مجلس که در اسفند ماه امسال برگزار می شود شرکت نکنند. این حرف فقط یک معنی دارد یعنی جنبش سبز در انتخابات شرکت نمی کنند.این سخن خود نشان از نظر اصلاح طلبان سبز دارد.

از یک سو خاتمی در صدد بازگشت به قدرت به هر قیمیتی بوده و از طرف دیگر میرحسین موسوی کماکان در توهمات خود غرق است و به حرفهای نسنجیده خود وفادار.
رسول منتجب نیا قائم مقام حزب منحل شده اعتماد ملی نیز چندی پیش در اضهاراتی اعلام کرده بود که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت میکنند و یک لیست ۲۰ نفره برای کادیداتوری تهران نیز مطرح شدند. حالا با این وضعیت و صحبت های میرحسین میتوان گفت این ماجرا در حال حاضر مانند استخوانی است که در گلوی این جریان گیر کرده است.
اگر طرف داران سبز اصلاح طلب در انتخابات شرکت نکنند یعنی خاتمی این مسئله را پذیرفته که میرحسین موسوی رهبر تمام اصلاح طلبان و جنبش سبز است و اگر این سخن مورد تائید خاتمی نباشد باید شاهد صف آرایی یاران خاتمی و موسوی مقابل هم باشیم که این اتفاق در شبکه های اجتماعی آغاز شده است.
مجتبی واحدی نیز که خود را مشارو مهدی کروبی میخواند پس از اظهارات موسوی اعلام کرد که نظر کروبی هم همین است.

اما در کل باید گفت مشارکت و یا عدم مشارک این جنش هیچ تاثیری در اراده مردم ایران ندارد زیرا این گروه خیلی وقت است که راه خود را از مردم جدا کردند.