- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعتبارات سفر رهبری به کنگان به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت

فرماندار کنگان گفت: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان از ۶۶۰ میلیارد ریال به ۱۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و این امر موجبات عمران و آبادانی کنگان را فراهم می‌کند.

خبرگزاری فارس: اعتبارات سفر رهبری به کنگان به 110 میلیارد تومان افزایش یافت

 به گزارش “عسلویه نیوز”تیمور یزدانشناس در نشست مسئولان آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: تلاش برای ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان امری بسیار ارزشمند است و در سال تحصیلی جاری در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین گامی در این راستاست و با تدابیر حاجی‌بابایی و با تلاش سایر مسئولان شاهد رشد کمی و کیفی آموزش و پرورش هستیم.

فرماندار کنگان از اجرای چند طرح مهم آموزشی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری و همچنین مصوبات سفر دولت در این شهرستان اهمیت زیادی دارند و به ویژه در احداث مدرسه و فضای جدید آموزشی اقدامات بسیار زیادی انجام گرفته است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: تمام مدارس تخریبی شهرستان کنگان به تدریج بازسازی می‌شوند تا شاهد فضایی ایمن در مدارس باشیم.

وی از افزایش اعتبارات سفر رهبری به کنگان خبر داد و گفت: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان از ۶۶۰ میلیارد ریال به ۱۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته و این امر موجبات عمران و آبادانی کنگان را فراهم می‌کند.

فرماندار کنگان بیان کرد: مسئولان آموزش و پرورش بر کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز بر ضرورت تلاش بیشتر معلمان در راستای ارتقاء سطح آگاهی دانش‌آموزان و تدریس دروس بر اساس بودجه‌بندی و شیوه‌های نوین تاکید کرد.

عباس شریف افزود: در مدارس ابتدایی که بر اساس طرح جدید نظام آموزشی تا پایه ششم برنامه‌ریزی شده از معلمان می‌خواهیم تا با استفاده از فناوری‌های جدید آموزشی و سیستم‌های هوشمند به امر تدریس دانش‌آموزان بپردازند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان بر بهینه‌سازی در استفاده از امکانات و تجهیزات آموزشی تاکید کرد و از آنان خواست در امر تدریس از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار آموزشگاه استفاده مطلوب کنند.

وی همچنین از مدیران آموزشگاه‌ها خواست ت

ا با همیاری دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها در مرتفع کردن برخی از مشکلات آموزشی تلاش کنند.