- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تابستان امسال در جم خاموشی نداشتیم

فرماندار جم گفت: با وجود مصرف زیاد امسال در شهرستان جم مشکل خاموشی نداشته‌ایم و تابستانی بدون خاموشی را سپری کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: تابستان امسال در جم خاموشی نداشتیم

به گزارش “عسلویه نیوز”خلیل عبداللهی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار داشت: در دولت نهم و دهم به مناطق محروم و دوردست خدمات‌رسانی بسیار خوبی انجام گرفته و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: در چند سال اخیر در امر برق‌رسانی و گازرسانی به روستاهای جم اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام گرفته و در سال جاری نیز این امر تداوم دارد.

فرماندار جم با بیان اینکه تابستان امسال در جم خاموشی نداشتیم خاطر نشان کرد: با وجود مصرف زیاد امسال در شهرستان جم مشکل خاموشی نداشته‌ایم و تابستانی بدون خاموشی را سپری کرده‌ایم و امیدواریم این روند نیز تداوم داشته باشد.

عبداللهی تصریح کرد: دولت برای رفاه مردم در بخش‌های مختلف تدابیر شایسته‌ای اندیشیده و در چند سال گذشته شاهد بهبود امکانات در تمام مناطق بوده‌ایم.

وی افزود: تمام تلاش مسئولان برای افزایش رفاه و افزایش رضایتمندی مردم است و شخص رئیس جمهور نیز بیشترین اهتمام را در این عرصه بر عهده دارد.

عبداللهی عنوان داشت: افزایش حجم و کیفیت خدمات به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و از مدیران برق استان نیز انتظار داریم که همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

وی یادآور شد: از تمام ظرفیت‌های موجود باید استفاده کنیم و باید از هدررفت انرژی جلوگیری کنیم تا مردم بتوانند به رفاه و آسایش برسند.