- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فعالیت ۱۰۰ هیئت مذهبی کنگان در دهه ولایت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: برنامه‌های دهه ولایت در کنگان با همکاری بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی و دوستداران و محبان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی دهه ولایت اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از فعالیت ۱۰۰ هیئت مذهبی کنگان در دهه ولایت خبر داد و افزود: دهه ولایت یعنی اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیرالمومنین (ع) است و این واقعیت بزرگ و جاری زندگی است.

اهرمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه ولایت همزمان با سراسر کشور، در کنگان با همکاری بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی و دوستداران و محبان حضرت امیرالمومنین علی (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از اعزام ۱۰ روحانی مستقر این شهرستان به بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با رایزنی و اعلام برگزاری جلسه فصلی روحانیون مستقر استان، ۱۰ روحانی مستقر شهرستان کنگان از طریق این اداره به بوشهر اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: با نزدیک شدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، این جلسه تاکیدی بر گرامیداشت ارزش و اعتبار دهه ولایت و عید غدیر خم خواهد بود.

اهرمی یادآور شد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های مذهبی و فرهنگی امری بسیار مهم و ارزشمند است که موجبات جذب جوانان می‌شود.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد بهبود وضعیت برنامه‌ها هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس شورای هیئات مذهبی اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز بیان داشت: فعالیت در هیئات مذهبی خدمت به اهداف قیام امام حسین (ع) است.

حسین دشتی اذعان داشت: در دهه ولایت شاهد اجرای چند برنامه ارزشمند و باکیفیت در سطح شهرستان خواهیم بود.