- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

فرماندار جدید کنگان معرفی شد

عسلویه نیوز” در آیینی با حضور مسئولان ارشد استان بوشهر، فرماندار جدید کنگان معرفی شد.

به گزارشعسلویه نیوزاستاندار بوشهر ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید و قدیم کنگان اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است و کنگان به دلیل میزبانی از پارس جنوبی و طرح‌های بزرگ وزارت نفت جایگاه خاصی دارد.
محمدحسین جهانبخش افزود: امروز شاهد همدلی و همفکری بسیار خوبی در بین مسئولان استان بوشهر هستیم و باید این روند تداوم داشته باشد تا شاهد موفقیت‌های بیشتر و بهتری باشیم.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات ارزشمند سفر دوم و سوم هیئت دولت در استان خاطرنشان کرد: بیش از ۹۸ درصد مصوبات سفر اول و بیش از ۷۸ درصد مصوبات سفر دوم اجرایی شده که نشان دهنده پیشرفت استان در عرصه ملی است و باید نسبت به اجرای کامل مصوبات سفر سوم نیز به همین شکل عمل کنیم.
استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌های ارزشمند عمرانی استان بوشهر نتیجه همدلی و صمیمیت و صداقت مسئولان است و مردم از عملکرد دولت رضایت کاملی دارند.
جهانبخش تصریح کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند با همه توان برای مردم خدمت کنند و کم‌کاری و اهمال در هیچ زمینه‌ای قابل قبول نیست.
وی یادآور شد: اعتماد مردم به نظام در واقع بالاترین سرمایه این نظام و مسئولان است و باید قدر این مردم را بدانیم و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم.
امام جمعه بندر کنگان نیز با تقدیر ویژه از تلاش‌ها و زحمات عباس تبرکی، فرماندار سابق گفت: نام تبرکی با توسعه این شهرستان عجین شده است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی بیان داشت: با توجه به مسائلی مانند ترکیب جمعیتی، وجود چند مذهب و مسئله نفت، تبرکی در سمت ارشد شهرستان کنگان توانست به خوبی از پس مشکلات برآمده و این موارد را مدیریت کند.
وی افزود: امید داریم آقای یزدان‌شناس نیز به عنوان فرماندار جدید در طرح‌های بزرگی که شهرستان کنگان در دستور کار دارد با مردم و مسئولان همگام و یار و یاور ما باشند.
در این مراسم، با حکم وزیر کشور، تیمور یزدانشناس به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معرفی شد.