- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

CAS داور پرونده اعتراض پرسپولیس را مشخص کرد

داور پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به فیفا در پرونده وینگادا از سوی دیوان عالی ورزش مشخص شد.


به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی صدور رأی فیفا در پرونده اختلاف فی مابین باشگاه پرسپولیس و نلو وینگادا، باشگاه پرسپولیس اعتراض خود به این رأی را برای CAS ارسال کرد. در بخشی از این اعتراض با استناد به مفاد قرارداد، صلاحیت فیفا برای رسیدگی به این پرونده زیر سوال رفت و قرار است دیوان عالی ورزش ابتدا در این باره تصمیم گیری کند.

CAS روز گذشته داور این پرونده را معرفی کرد، در حالی که پیش از این با قبول نظر باشگاه پرسپولیس، نظر فیفا مبنی بر حضور نماینده ای از این نهاد را در دادگاه رسیدگی رد کرده بود. در این ارتباط فیفا در اقدامی جدید خواهان آن شد که وینگادا و کاروالیو به عنوان طرف ثالث وارد این دادگاه شوند که پرسپولیس مخالفت خود را اعلام کرده است. CAS برای تصمیم گیری در این رابطه نظر وینگادا و کاروالیو را هم خواسته است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: حسب دستور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اقدامات حقوقی و کیفری علیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به شکل غیرقانونی از نام و برند باشگاه پرسپولیس استفاده می کنند آغاز شده است.

مصطفی شکری افزود: به دنبال انتشار اطلاعیه باشگاه، ارسال اخطارهای قبلی و همچنین دعوت به مذاکره برای انعقاد تفاهم نامه با توجه به دستور آقای رویانیان مبنی بر آغاز اقدامات عملی، فعالیت های حقوقی و کیفری علیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحو از نام و نشان پرسپولیس بهره می گیرند اما مجوز آن را از باشگاه دریافت نکرده اند آغاز شده است. موارد به چند دسته تقسیم شده اند. از شرکت هایی که نام پرسپولیس را ثبت کرده اند یا مجموعه هایی که این نام را ثبت نکرده اند ولی به هر نحو از آن بهره می گیرند. فعالیت ها در همه حوزه های تجاری، ورزشی، خدماتی و غیر از آنها، شامل این دستور خواهد بود.