هدف اصلی دشمن از جنگ نرم استحاله نظام جمهوری اسلامی است
تاريخ ارسال خبر : 17 اکتبر 2015 | ساعت 10:06 | کد خبر: 34120 | sv158 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه هدف اصلی دشمن از جنگ نرم استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی را توصیف کرد.نماز جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی فرا رسیدن ماه عزای سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: زندگی امام حسین (ع) باید سرمشق زندگی ما باشد، معاویه قبل از مرگ تلاش می‌کرد شرایط را برای خلافت فرزندش یزید فراهم کند.

وی افزود: پس از مرگ معاویه، یزید به دنبال بیعت از بزرگان بود و خواست از امام حسین (ع) بیعت بگیرد که حاکم مدینه را مامور کرد از امام (ع) بیعت بگیرد و امام (ع) را دعوت کرد اما امام (ع) گفت من از خاندان نبوت هستم بیایم با یزید که آشکارا گناه می‌کند شراب می‌خورد و دستش به خون انسان‌های پاک آلوده است، بیعت کنم.

امام جمعه عسلویه در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و مدیران صدا و سیما اشاره و خاطرنشان کرد: معظم‌له سخنان مهمی در اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن داشتند و فرمودند کشور ما مورد هجوم جنگ نرم دشمن است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه در جنگ سخت با تحریک احساسات مردم و ایجاد وحدت ملی مبارزه و مقابله با دشمن شکل می‌گیرد گفت: این در حالی است که در جنگ نرم انگیزه‌های قاطع از بین می‌رود و امروز می‌بینیم جمع کثیری از مردم آماده مقابله با جنگ نرم دشمن نیستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تک تک خانه‌های ما خیمه‌زده است افزود: باید مراقب باشیم جنگ نرم زمینه‌ساز اختلاف است، هدف اصلی دشمن از جنگ نرم استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز با کلام دشمن‌شکن مقام معظم رهبری تمام بافته‌های دشمن پنبه شده است.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: دشمن جمهوری اسلامی می‌خواهد که اهداف و مقاصد استکبار را دنبال کند و رژیم کودک‌کش اسراییل و آمریکا دنیا را چپاول کنند و جنایت کنند و جمهوری اسلامی ساکت باشد.

هاشمی‌نژاد به شهادت سردار همدانی اشاره کرد و اظهار داشت: سردار شهید همدانی را از دست دادیم، به برکت خون این شهیدان جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده است و رو به جلو حرکت می‌کند؛ شهادت این سردار رشید اسلام را تسلیت می‌گویم.

وی خطاب به جوانان گفت: وصیتنامه این شهید را بخوانید سرشار از فروتنی است خودش و خانواده‌اش را بدهکار انقلاب دانسته است.

امام جمعه عسلویه به روز تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: ۲۴ مهر روز تربیت بدنی است هر کس به فکر سلامتی هست باید اهل ورزش باشد.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: ۲۶ مهر سالروز شهادت شهید شوشتری و جمع زیادی از هموطنان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان است که یاد و نام این شهدای وحدت را گرامی می‌داریم.

وی به رونمایی از پایگاه و شهر موشکی سپاه در ۵۰۰ متری زمین اشاره کرد و گفت: این مهم بازتاب زیادی داشت و لرزه بر اندام آمریکا و اسراییل و دشمنان انداخت دشمن، جرات جنگ با ایران را ندارد توانمندی نیروهای مسلح ما روبه روز بیشتر می‌شود؛ خدا را شکر می‌کنیم و برای این سربازان اسلام دعا می‌کنیم.

نمازگزاران جمعه شهرستان عسلویه پس از پایان نمازجمعه با تجمع و سر دادن شعارهای کوبنده رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم کردند.انتهای پیام/م.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ