- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حسنوند اعلام کرد: پرواز فرودگاه بوشهر از ۲ پرواز به ۱۰ پرواز افزایش می یابد

استاندار بوشهر گفت: قرار است پروازهای فرودگاه بین‌المللی بوشهر به تهران و پروازهای خارجی بیشتر شده و از دو پرواز به هشت تا ۱۰ پرواز در روز افزایش یابد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر ، فریدون حسنوند در نشست با فرمانده حفاظت هوایی فرودگاه‌های کشور تاکید کرد: افزایش پروازهای داخلی و خارجی در استان بوشهر ضروری است.

حسنوند اضافه کرد: اکنون روزانه از بوشهر به تهران دو پرواز برقرار است که جوابگوی روند توسعه و رشد استان استراتژیک بوشهر نیست.

وی با اشاره به اینکه با شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌های کشور برای افزایش پرواز هماهنگی لازم صورت گرفته است، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته، قرار است پروازهای فرودگاه بین‌المللی بوشهر به تهران و پروازهای خارجی بیشتر شده و از دو پرواز به هشت تا ۱۰ پرواز افزایش یابد.

استاندار بوشهر به اهمیت امنیت پروازها اشاره کرد و گفت: خروجی این امنیت سلامتی شهروندان و مسافران است و استانداری بوشهر آمادگی کامل برای افزایش ضریب ایمنی پروازها با کمک سپاه پاسداران و حفاظت فرودگاه را دارد.

حسنوند همچنین بر توجه به تجهیزات ایمنی و حفاظتی هم تاکید کرد و افزود: لازم است پیگیری‌های لازم برای افزایش تجهیزات ایمنی سالن تشریفات و مسیرهای بازرسی صورت گیرد.

وی بر پیگیری مسئولان برای ایجاد فرودگاه جدید بوشهر هم تاکید کرد.

سردار گرجی‌زاده، فرمانده حفاظت هوایی فرودگاه‌های کشور نیز در این نشست برای تامین تجهیزات ایمنی فرودگاه بوشهر قول پیگیری داد و افزود: با توجه به روند رو به رشد استان بوشهر لازم است فرودگاه بین‌المللی بوشهر به امکانات پیشرفته ناوبری و ایمنی مجهز شود.