- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید مسئولین منطقه ویژه پارس از روستاهای عسلویه +تصاویر

مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس به همراه بخشدارعسلویه با حضور در روستاهای بخش عسلویه، به بررسی پیشرفت پروژه های در دست اجرا در این مناطق پرداختند.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ مدیرعامل به همراه جانشین مدیرعامل در اموراجرایی و مدیرپارس یک، مدیر طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه پارس و بخشدار بخش ویژه عسلویه با حضور در روستاهای بنود و کنارخیمه به بررسی روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا در این مناطق پرداختند.

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

در ابتدای این برنامه بازدیدی،مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و بخشدار عسلویه با حضور در روستای بنود از نزدیک روند پیشرفت پروژه های سفر مقام معظم رهبری به بخش عسلویه شامل طرح هادی روستایی ، احداث ساختمان دهیاری ، احداث خانه بهداشت و… را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

 

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویهبازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

بخشدار عسلویه در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ضمن تجلیل از تلاش های صورت گرفته از سوی وزارت نفت و خصوصاً سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از این وزارتخانه در راستای کمک به توسعه و آبادانی بخش عسلویه با مشارکت در اجرایی شدن پروژه های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت گفت: نفت و سازمان منطقه ویژه پارس تاکنون به خوبی به تعهدات خود عمل نموده اند و قطعاً با به سرانجام رسیدن این پروژه ها ما شاهد رشد و شکوفایی خاصی در منطقه خواهیم بود.

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

نادری افزود : طرح هادی روستایی و خانه بهداشت روستای بنود با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و دویست میلیون تومان در دست اجرا است که این دو پروژه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به بخش عسلویه می باشد تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است. 

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

پس از بازدید از روستای بنود،مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با حضور در روستای کنار خیمه از روند اجرایی شدن پارک روستایی در این روستا بازدید نمود و در دیدار دهیار این روستا با وی، راهکارهایی جهت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ارائه نمود.

بازدید مدیرعامل، روستاهای بخش عسلویه1

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و بخشدار عسلویه در ادامه برنامه بازدید از روستاهای بخش عسلویه در جمع ورزشکاران و جوانان روستاهای بنود و کنارخیمه حضور یافتند.

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

در این دیدار صمیمانه جوانان این روستاها ضمن بیان دیدگاهها، مشکلات خود به ارائه پیشنهاداتی در خصوص توجه بیشتر مسئولان به ورزش و حوزه جوانان پرداختند.

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

مهندس نصوری، ضمن تجلیل از روحیه نشاط و پویایی در بین جوانان بخش عسلویه وعده داد تا در راستای تقویت زیرساختهای ورزشی و فرهنگی بخش عسلویه از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سازمان منطقه ویژه پارس به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.

 

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

وزرشگاه ستاره خلیح فارس، یکی از اماکن ورزشی موجود در روستاهای بخش عسلویه می باشد که همه روزه شاهد حضور جوانان این روستا و روستاهای اطراف در این ورزشگاه می باشد.

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

و عکس یادگاری با جوانان روستاهای بخش عسلویه

بازدید مدیرعامل از روستاهای عسلویه

مدیران سازمان منطقه ویژه پارس و مدیران بخش عسلویه با اقامه نماز در مسجد کنارخیمه به بازدید خود از پروژه های در دست اجرا در روستاهای بخش عسلویه پایان دادند.