- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گزارش تمرین امروز آبی‌پوشان

با وجود اعلام مسئولان تیم استقلال، هافبک برزیلی باز هم در تمرینات این تیم شرکت نکرد.


تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل تراکتورسازی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین خود را پیگیری کرد.

به گزارش فارس،نکته قابل توجه غیبت مجدد قلعه‌نویی بود. سرمربی استقلال به خاطر دردی که از ناحیه زانو و پس از جراحی احساس می‌کند موفق نشد تمرینات آبی‌پوشان را زیر نظر بگیرد.

همچنین با وجودی که مسئولان تیم استقلال اعلام کرده بودند فابیو جانواریو از روز سه‌شنبه در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد با این وجود باز هم این بازیکن امروز غایب بود و خود را به کادر فنی استقلال معرفی نکرد.

این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش ناراحت بود و ظاهرا تا مشخص نشدن وضعیت مالی به تهران باز نخواهد گشت.

* لیام ردی دروازه‌بان استرالیایی استقلال پس از یک هفته غیبت و مرخصی به تهران بازگشت و در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد اما نکته قابل توجه اضافه وزن این بازیکن بود که باعث تعجب کادر فنی تیم استقلال شد.

* مجید صالح در غیاب سرمربی استقلال تمرینات این تیم را در نظر گرفت و برنامه‌های آماده سازی را انجام داد.

* جواد نکونام و مهدی رحمتی در تمرین امروز تیم استقلال غایب بودند، کادر پزشکی تیم استقلال در تلاش است تا رحمتی را که در بازی تیم ملی مقابل کره دچار آسیب‌دیدگی شده به بازی با تراکتورسازی برساند.

* جمع‌کردن ارسال پاس‌های کوتاه، دویدن دور زمین، شوت به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی از اصلی‌ترین برنامه‌های تیم استقلال بود ضمن آنکه آرش برهانی در جریان بازی درون تیمی دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. حضور این بازیکن در دیدار مقابل تراکتور سازی مشخص نیست.

* شاهرخ بیانی، منصور پور حیدری و میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

* تیم فوتبال استقلال روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتورسازی خواهد بود.