- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش عسلویه با حضور رئیس کل دادگستری استان

عسلویه نیوز ،طی مراسمی که جمعی از مسئولین وکارکنان اداری و قضایی استان بوشهر، شهرستانهای دیر ، کنگان و جم حضور داشتند بحرانی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، و تقدیر و تشکر از زحمات پنج ساله ساله امید امیری رئیس سابق دادگاه عمومی بخش عسلویه بیان داشت:همه ما باید در انجام کار و خدمت رسانی به مردم ،خشنودی و رضایت خداوند را سرلوحه کار خود قرار دهیم چراکه تنها عنصر و عامل موفقیت ما در به سرانجام رساندن امور تنها یاد خدا و برای رضای خدا کار کردن است. ایشان با مهم و حساس برشمردن کار قضاوت در این حوزه یادآور شد: سه عامل اساسی ایجاد عدالت قضایی ۱- عدالت را نهادینه کنیم ۲- ایجاد امنیت ۳- رشد روحیه مسئولیت پذیری درون افراد بر شمردندوبا اشاره به نقش و جایگاه دادگاه عمومی بخش عسلویه افزود: قضاوت در عسلویه با قضاوتها در جاهای دیگر متفاوت می باشد و قضاوت خاصی می طلبد .
خاطرنشان می شود در جریان برگزاری این مراسم امیری رئیس سابق حوزه قضایی عسلویه به بیان گزارشی ازعملکرد دستگاه قضایی خود در طول دوران ریاستشان بر این حوزه پرداختند.

همچنین در پایان این مراسم آقای منصور شکر الهی به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش عسلویه، معرفی و از تلاش و زحمات ۵ ساله امیری رئیس سابق دادگاه عمومی بخش عسلویه قدردانی شد. شایان ذکر است شکر الهی رئیس جدید دادگاه عمومی بخش عسلویه دارای مدرک لیسانس و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی بوده و شش سال سابقه کار قضایی و دو سال دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان و دارای ده سال سنوات خدمت در سمت های دادیاری ، باز پرسی و معاونت دادستان کنگان بوده است.