- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

میثاقیان:فردا از جوانان استفاده می‌کنم

اکبر میثاقیان گفت، در بازی فردا برابر ذوب آهن از شش تا هفت بازیکن جوان استفاده می‌کند که تاکنون بازی در لیگ برتر را تجربه نکرده‌اند.


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: از اینکه در اصفهان و در باشگاه ذوب آهن هستم بسیار خوشحالم. من هیچ وقت نمی‌توانم نگویم که ذوب آهن را دوست دارم. این دوست داشتن من مربوط به دوست داشتن تیم ابومسلم است چون در سال‌های پیش، زمانی که تیم ابومسلم دچار مشکلات عدیده مالی بود باشگاه ذوب آهن و شخص مهندس شهنازی، مدیر وقت شرکت ذوب آهن با تقبل هزینه‌های تیم ابومسلم از انحلال این باشگاه جلوگیری کرد. از سویی همیشه ذوب‌آهن را به خاطر بازی‌های خوب دوست داشته و دارم.

وی در مورد بازی فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: تیم جوانی داریم. جوانانی فداکار، شجاع و بی‌توقع. متاسفانه از ابتدای فصل تاکنون به خاطر شرایط خاص آب و هوایی شهرمان نتایج مورد انتظار خود را نگرفته‌ایم ولی انتظار داریم با توجه به تمرینات هفته‌های اخیر بتوانیم بازی ایده آلی را ارائه کنیم.

وی شرایط خاص داوری و قضاوت‌های آن‌ها را نیز در نتیجه نگرفتن تیمش بی‌تاثیر ندانست ولی در عین حال با تاکید بر استفاده از نیرو و قدرت جوانان خود نوید یک بازی ایده آل را داد.

وی افزود: انتظارات از تیم جوان ما بسیار زیاد است البته مردم و هواداران فقط وجه بیرونی تیم و نتایج آن را می‌بینند و ما نیز مجبوریم تا انتظارات آن‌ها را برآورده سازیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد مسایل مالی و بعضا مسایل پشت پرده‌ای که در مورد تیم آلومینیوم هرمزگان وجود دارد، گفت: همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و هر تیمی برای خودش مشکلات خاص خود را دارد. مردم و هواداران کاری به این مسایل ندارند که آیا پول هست یا خیر؟ انتظار آن‌ها برد تیم و کسب نتیجه است. امیدواریم با حمایت همه مسئولان استان و همت و تلاش بچه‌های جوان تیم، تیم در لیگ برتر بماند و نتیجه لازم را بگیرد. من با توجه به بضاعت و شرایط مالی خاص تیم را بستم. من هم بدم نمی‌آید که رونالدو و مسی را به تیمم بیاورم، منتهی مسایل مالی باعث شد تا دقیقا سقف قرارداد در تیم ما رعایت و با بازیکنانی از ۱۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان تیم را ببندیم.

میثاقیان در ادامه با اشاره به محرومیت وحید عسگری، بازیکن خط دفاعی‌اش در بازی فردا گفت: بازیکنان جوان ما سعی خواهند کرد تا بازی خوبی ارائه کرده و دل هواداران را شاد کنند.

وی در پایان در مورد نتایج تیم ملی و کسب پیروزی تیم ایران مقابل کره گفت: من گفته بودم که روزهای خاصی در فوتبال ایران وجود دارد، روزهایی مانند بازی مقابل استرالیا یا همین بازی اخیر. ما اگر در این بازی هشت نفره هم شده بودیم می‌بردیم. تیم ایران ثابت کرده که هر جا به سختی برمی‌خورد با اتحاد و یگانگی نتیجه لازم را می‌گیرد. خوشبختانه بازیکنان خوبی که از خارج از فوتبال ایران نظیر اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد به تیم اضافه شده‌اند وضعیت تیم را بهبود بخشیده‌اند. در کنار این مسایل نباید از نام کی روش که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی از بقیه مربیان دیگر متمایزند به راحتی گذشت. مطمئن باشید که تیم ما با اتحادی که بین بازیکنان وجود دارد ازبکستان را شکست داده و دل مردم را شاد و به جام جهانی صعود خواهد کرد.